[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpeljava načela vključitev in izključitev z razlago na daljavo

Ines Medved (2015) Vpeljava načela vključitev in izključitev z razlago na daljavo. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1661Kb)

    Povzetek

    Magistrska naloga govori o vpeljavi načela vključitev in izključitev s pomočjo »obrnjenega učenja«, to je z razlago preko videoposnetka na daljavo. V teoretičnem delu sem predstavila značilnosti učenja, še posebej behaviorizem in konstruktivizem ter poučevanje matematike s pristopom »obrnjenega učenja«. V posebnem razdelku je predstavljena zastopanost kombinatorike v slovenskem učnem sistemu in učna snov kombinatorike. Pobliže je predstavljeno tudi načelo vključitev in izključitev, kjer sem uporabila dognanja iz svojega diplomskega dela z naslovom Načelo vključitev in izključitev ter njegova uporaba. Empirični del magistrske naloge je sestavljen iz dveh delov. V prvem delu sem izdelala dva videoposnetka. Prvega sem izdelala za ponovitev snovi, drugega pa za vpeljavo nove snovi. V drugem delu sem s pomočjo eksperimenta preverila, kako učenci dojemajo razlago preko računalnika in ali jim lahko zaupamo, da se sami (na)učijo nove vsebine doma. Ugotavljala sem, ali je tak način posredovanja učne snovi za učence sprejemljiv in ali tako pridobijo dovolj znanja, da je omogočena diskusija o teh vsebinah v šoli. S pomočjo kontrolne skupine sem naredila primerjavo uspešnosti razlage pri pouku in razlage na daljavo. Ugotovila sem, da so več znanja pridobili učenci kontrolne skupine. Če pa smo primerjali dosežke posttesta med obema skupinama, smo ugotovili, da so v kontrolni in eksperimentalni skupini dosegli skoraj identične rezultate. Tekom raziskave sem ugotovila, da je večini učencev moč zaupati, da bodo samostojno naredili, kar pričakujemo, vendar pa ne »iz danes na jutri«, ker so v popoldanskem času zelo zaposleni z obšolskimi dejavnostmi. Dijaki so tudi menili, da zanje ni sprejemljiv »obrnjen način« uvajanja nove učne snovi, da pa je primeren za ponovitev snovi. Na podlagi rezultatov ter pogovora z učenci in s profesorico sem oblikovala nekaj predlogov za uspešno uporabo in izvedbo razlage preko računalnika.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: behaviorizem, konstruktivizem, obrnjeno učenje, kombinatorika, načelo vključitve in izključitve
    Število strani: 66
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    izr. prof. dr. Jože RugeljSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10726217)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3107
    Datum vnosa: 29 Sep 2015 15:44
    Zadnja sprememba: 29 Sep 2015 15:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3107

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa