[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uvajanje teme o lesni biomasi k pouku tehniških vsebin

Beti Mikuž (2015) Uvajanje teme o lesni biomasi k pouku tehniških vsebin. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2797Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava tematiko lesne biomase, s poudarkom na lesnih peletih, in analizira obravnavano tematiko v osnovnih šolah glede na obstoječe učne načrte. Najprej je v diplomskem delu obravnavana teoretična vsebina. Predstavljena je lesna biomasa v splošnem in v Sloveniji, nato so predstavljeni osnovni pojmi, s katerimi opisujemo energetsko vrednost raznih lesnih goriv. Vezni člen med prvim in drugim delom diplomske naloge je analiza dveh tujih člankov, ki opisujeta poučevanje lesne biomase in biomase nasploh v tujini, natančneje v ZDA. V drugem delu diplomske naloge pa je ključnega pomena obravnavani didaktični vidik. Narejena analiza učnih načrtov in učbenikov za Tehniko in tehnologijo, Fiziko, Naravoslovje in tehniko, Kemijo, Biologijo in Naravoslovje v povezavi z lesno biomaso namreč preverja, kako in pri katerih tematskih sklopih lahko učitelj predstavi lesno biomaso pri tekoči obravnavi med poukom. Opisane so tudi možne medpredmetne povezave, pri katerih bi lahko našli skupno rdečo nit, tj. obravnavo lesne biomase. Na koncu je dodan sklep, v katerem so podane ključne ugotovitve, ki smo jih dosegli z diplomskim delom, in sicer: les je v učnih načrtih za Tehniko in tehnologijo obravnavan kot gradivo in ne kot energent; lesna biomasa je v učnih načrtih dobro zastopana, najbolje pa v učnem načrtu za Naravoslovje in Tehniko in tehnologijo; tudi v tujini se srečujejo s problematiko poučevanja biomase mlajših generacij; v učnih načrtih so medpredmetne povezave podane preveč v splošnem, medtem ko jih v učbenikih sploh ne najdemo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: lesna biomasa, lesni peleti, energijska vrednost, učni načrt, tehniško izobraževanje, naravoslovje, medpredmetne povezave
    Število strani: 40
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Slavko KocijančičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10705993)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3092
    Datum vnosa: 24 Sep 2015 14:29
    Zadnja sprememba: 24 Sep 2015 14:29
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3092

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa