[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Projekt z Raspberry Pi za zgodnje učenje programiranja

Peter Križman (2015) Projekt z Raspberry Pi za zgodnje učenje programiranja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (8Mb)

    Povzetek

    V diplomskem delu smo se osredotočili na pripravo aktivnosti za lažji prehod od učenja s Scratchem do programiranja v običajnih programskih jezikih, kot je na primer Python. Programiranje poteka še vedno v vizualnem okolju, spremenili smo le »kontekst«, v katerem bodo tekli programi. Namesto ustvarjanja iger in zgodb bodo učenci programirali fizične naprave. Za programiranje smo uporabljali Raspberry Pi, na katerega smo priključili različne komponente, kot so senzorji, stikala, LED diode, releje, motorje in podobno. Nekaj osnovnih lastnosti o Raspberry Pi-ju smo navedli v diplomskem delu. Posebej smo tudi namenili prostor opisu vzpostavitve delovanja Raspberryja in vizualnega programskega jezika Snap. Cilj pripravljenih aktivnosti je, da učenci uspešno sestavijo komponente v preprosto vezje in programsko kodo za njihovo krmiljenje. Nekaj primerov aktivnosti smo navedli v diplomskem delu, kjer je prikazano vezje, ki ga je treba sestaviti, ustvarjeni ukazni bloki za zagon aktivnosti in rešitev. Aktivnosti so zasnovane problemsko, saj morajo učenci rešiti določen problem, pri čemer so jim na voljo določene komponente. Celoten pristop bo tako temeljil na konstruktivizmu, ki zagovarja kakovostno pridobljeno znanje. Zato smo v diplomskem delu namenili nekaj besed tudi o problemskem učenju in konstruktivizmu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vizualni programski jezik, problemsko zasnovano učenje, konstruktivizem, poučevanje programiranja
    Število strani: 49
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Janez DemšarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10705225)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3089
    Datum vnosa: 24 Sep 2015 14:27
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:53
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3089

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa