[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Percepcija seksizma v visokošolskem prostoru

Nina Perger (2015) Percepcija seksizma v visokošolskem prostoru. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1638Kb)

    Povzetek

    Magistrsko delo obravnava seksizem v visokošolskem prostoru s fokusom na konceptualizacijah seksizma s strani oseb, zaposlenih na pedagoških in strokovnih delovnih mestih na fakulteti Univerze v Ljubljani. Visokošolski prostor se v delu obravnava kot spolno zaznamovana in zaznamujoča institucija z androcentričnim spolnim režimom, ki se reproducira tako na ravni formalnih hierarhij, kjer odločevalska mesta v večji meri zasedajo osebe, družbeno prepoznane kot moški, kot tudi na ravni neformalnih razmerij moči, zaznamovanih z moško dominacijo. Na podlagi empiričnega dela se z raziskovalnim instrumentom poglobljenih polstrukturiranih intervjujev obravnava individualne konceptualizacije seksizma v povezavi s percepcijo seksizma v izbranem visokošolskem prostoru in (ne)posrednimi izkušnjami s seksizmom v taistem prostoru ter načine odzivanj na doživet seksizem ob hkratni obravnavi izstopajočih načinov legitimizacije seksizma. Delo z raziskavo kvalitativnega značaja pomembno prispeva k obstoječim raziskavam spolnih neenakosti v visokošolskem prostoru, ki so pogosto kvantitativnega značaja, saj se osredotoča na subjektivne konceptualizacije seksizma, pripovedi doživljanja seksizma ter procese, ki spremljajo odzivanje in neodzivanje na doživet seksizem, s čimer omogoča pridobivanje poglobljenega vpogleda v reprodukcijo družbenih asimetričnih razmerij moči med spoli.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: androcentričnost, spolno zaznamovana institucija, spolno zaznamujoča institucija, asimetrična razmerja moči med spoli, seksizem, visokošolski prostor
    Število strani: 108
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Špela RazpotnikMentor
    asist. dr. Veronika TašnerSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10719817)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3081
    Datum vnosa: 23 Sep 2015 12:47
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3081

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa