[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Mayerjeva načela v poučevanju programiranja

Sara Drožđek (2015) Mayerjeva načela v poučevanju programiranja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2265Kb)

    Povzetek

    Največkrat se zgodi, da se učitelj trudi ugotoviti, kako predstaviti snov učencem s takšnim ali drugačnim programom, da bi si čim več zapomnili. Vendar se bolj malo učiteljev vpraša, kaj se dejansko dogaja v učenčevi glavi in kako „procesira“ vse podane podatke. V diplomi je opisano, kako so o miselnih procesih razmišljali psihologi skozi zgodovino, kateri pristopi so pri ustvarjanju multimedijskih gradiv najpomembnejši, predstavljene pa so tudi učne teorije, učne metode in oblike poučevanja, specifične za poučevanje računalniškega programiranja. Programiranje predstavlja velik izziv za učence in za učitelje, ki poskušajo učencem razložiti koncepte programiranja. Učno gradivo zgolj z besedilom ni dovolj, prav tako samo razlaga ne pomaga pri učenčevi gradnji znanja. O tem govori Mayerjeva kognitivna teorija učenja z multimedijo, ki sloni na predpostavkah, da imamo ljudje dva kanala za procesiranje informacij, da je delovni spomin omejen in da do smiselnega učenja pride takrat, ko je učenec kognitivno aktiven. Za pomoč učiteljem programiranja so na voljo Mayerjeva načela oblikovanja multimedijskih gradiv in predlogi uporabe v poučevanju programiranja. V raziskovalnem delu pa je opisana raziskava in analiza rezultatov, s katero so bili preverjeni vplivi nekaterih Mayerjevih načel.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Mayerjeva načela, poučevanje programiranja, učenje z multimedijo, multimedijsko učno gradivo, kognitivno pocesiranje, smiselno učenje
    Število strani: 83
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jože RugeljMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10702921)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3052
    Datum vnosa: 21 Sep 2015 14:26
    Zadnja sprememba: 21 Sep 2015 14:26
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3052

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa