[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv časovne odmaknjenosti obravnave snovi na uspešnost na nacionalnem preverjanju znanja iz fizike

Dragana Jurić (2015) Vpliv časovne odmaknjenosti obravnave snovi na uspešnost na nacionalnem preverjanju znanja iz fizike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1151Kb)

    Povzetek

    Nacionalno preverjanje znanja v Sloveniji poteka konec 6. in 9. razreda. V 9. razredu Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport poleg slovenščine in matematike izbere tudi tretji predmet, pri katerem učenci pokažejo svoje znanje. V letih 2007, 2008, 2012 in 2014 je bila za tretji predmet izbrana fizika. Sama uspešnost reševanja nalog skozi vsa ta leta je napeljevala k temu, da učenci uspešneje, glede na povprečno število doseženih točk, rešujejo naloge iz fizikalnih vsebin 9. razreda v primerjavi z nalogami iz vsebin 8. razreda. S programom Excel in statističnim t-testom skozi diplomsko nalogo pokažemo, da je to res. Izmerjeno statistično pomembno razliko v uspešnosti reševanja lahko delno pripišemo pozabljanju, ki je tem večje, čim dlje je minilo od obravnave določene fizikalne snovi.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: fizika, Nacionalno preverjanje znanja, pozabljanje
    Število strani: 27
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jurij BajcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10698825)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3038
    Datum vnosa: 17 Sep 2015 12:54
    Zadnja sprememba: 17 Sep 2015 12:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3038

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa