[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razumevanje in odnos do evolucije med slovenskimi in italijanskimi mladostniki

Martina Furlani (2015) Razumevanje in odnos do evolucije med slovenskimi in italijanskimi mladostniki. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2606Kb)

    Povzetek

    Evolucija je za znanje in razumevanje biologije bistvenega pomena. V naši raziskavi smo pripravili vprašalnik, ki ga je izpolnilo 116 učencev. Sodelovali so učenci 8. in 9. razreda iz slovenske osnovne šole ter enako stari učenci dveh italijanskih šol. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšno znanje imajo slovenski in italijanski mladostniki o evolucijski teoriji, ki jo spoznajo pri pouku biologije, ter če so med njimi razlike. Preveriti smo želeli tudi, kakšen je njihov odnos do teorije evolucije. Ugotovili smo, da imajo slovenski in italijanski mladostniki zadovoljivo znanje o evolucijskem razvoju in da je to znanje boljše pri starejših kot pri mlajših. Med spoloma ni razlik. Izkazalo pa se je, da so med mladostniki obeh držav v znanju o evolucijskem razvoju majhne razlike. Pokazalo se je tudi, da slovenski in italijanski mladostniki večinoma sprejemajo teorijo evolucije in da njihovega znanja ne opredeljuje vera. Teorijo evolucije v večji meri sprejemajo starejši mladostniki, med spoloma pa ni razlik. Teorijo evolucije v večji meri sprejemajo italijanski mladostniki, saj so se prvi statistično pomembno manj strinjali s kreacionističnimi trditvami kot slovenski učenci.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: teorija evolucije, mladostniki, razumevanje, odnos, Slovenija, Italija
    Število strani: 36
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10697545)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3036
    Datum vnosa: 17 Sep 2015 12:46
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3036

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa