[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Lidija Magajna and Marija Kavkler and Milena Košak Babuder and Alenka Zupančič Danko and Alenka Seršen Fras and Andreja Rošer (2015) Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja. In: Kriteriji za opredelitev vrste in stopnje primanjkljajev, ovir oz. motenj otrok s posebnimi potrebami. Zavod RS za šolstvo, Ljubljana, pp. 23-31. ISBN 978-961-03-0316-9

[img]
Preview
PDF
Download (106Kb)

    Abstract

    Kot otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja usmerjamo otroke s težjo obliko specifičnih učnih težav, pri katerih se zaradi znanih ali neznanih motenj ali razlik v delovanju centralnega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave pri branju, pisanju, pravopisu in/ali računanju. Pojavljajo se tudi zaostanki v razvoju in/ali motnje pozornosti, pomnjenja, mišljenja, koordinacije, komunikacije, socialnih sposobnosti in/ali emocionalnega dozorevanja. Primanjkljaji vplivajo na kognitivno predelovanje besednih in nebesednih informacij, ovirajo usvajanje in avtomatizacijo šolskih veščin ter vse življenje vplivajo na učenje in vedenje. So notranje narave in niso primarno pogojeni z neustreznim poučevanjem in drugimi okoljskimi dejavniki, vidnimi, slušnimi ali motoričnimi okvarami, nevrološkimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju ter vedenjskimi in čustvenimi težavami ali motnjami, čeprav se lahko pojavljajo skupaj z njimi.

    Item Type: Monograph Section
    Keywords: primanjkljaji, učne težave, otrok
    Number of Pages: 40
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://www.zrss.si/pdf/Kriteriji-motenj-otrok-s-posebnimi-potrebami.pdfAlternative location
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10682953&fmt=11&lani=siAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Special and Rehabilitation Education > Chair of Speech and Language Therapy
    Item ID: 3008
    Date Deposited: 15 Sep 2015 09:39
    Last Modified: 15 Sep 2015 09:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3008

    Actions (login required)

    View Item