[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju

Maša Samsa (2015) Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (702Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo z naslovom Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu opredeljujem pismenost, vrste pismenosti, branje, bralno motivacijo in vlogo družine pri razvijanju branja. Opisujem tudi pomen pogovora o prebranem za otroka in vlogo knjige za kasnejši razvoj in uspeh otrok. Cilj mojega diplomskega dela je ugotoviti, kakšno vlogo imajo starši pri branju otrok v predšolskem in zgodnješolskem obdobju. V empiričnem delu sem se osredotočila na starše in preko anketnega vprašalnika analizirala njihove odgovore ter naredila primerjavo med starši otrok, ki obiskujejo vrtec, in starši otrok, ki so v prvem razredu osnovne šole. Rezultati raziskave so pokazali, da so anketirani starši v večini seznanjeni s pomembnostjo svoje vloge pri razvijanju in učenju branja otrok, vendar na podlagi pridobljenih rezultatov sklepam, da bi jih bilo potrebno še bolj ozaveščati in seznanjati s pomembnostjo družinskega in vsakodnevnega branja z otroki, zato v diplomskem delu navajam predloge, s katerimi bi izboljšali seznanjenost in ozaveščenost staršev o obravnavanem področju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: pismenost, branje, bralna motivacija, vloga družine, pogovor o prebranem
    Število strani: 47
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darija SkubicMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10685513)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 3002
    Datum vnosa: 15 Sep 2015 08:41
    Zadnja sprememba: 15 Sep 2015 08:41
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3002

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa