[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Različni materiali za tehnično ustvarjalnost v vrtcu

Bojana Murn (2015) Različni materiali za tehnično ustvarjalnost v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2032Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo predstavlja raziskovanje različnih materialov v vrtcu. Sestavljeno je iz dveh delov. V teoretičnem delu sem predstavila razvojne značilnosti otrok med četrtim in petim letom starosti, razvoj mišljenja po Piagetu, Vigotskem in Brunerju ter pomen divergentnega in konvergentnega mišljena za razvoj ustvarjalnosti. V nadaljevanju sem opisala pojem ustvarjalnosti z vidika produkta, procesa in lastnosti ustvarjalnih oseb. Nekaj besed sem namenila tudi pravicam otrok v vrtcih in pomembnim raziskovalnim aktivnostim v predšolskem obdobju. Poudarila sem pomen tehnike v vrtcu in na kratko opisala materiale, ki so jih želeli otroci preoblikovati. V empiričnem delu sem s pomočjo tehničnih ustvarjalnih dejavnosti raziskala, katere tehnološke operacije so otroci sposobni opravljati sami. Na podlagi opazovanj sem pridobila odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja. Vse dejavnosti so dokumentirane s fotografijami. S tabelo sem predstavila primerjavo poznavanja materialov in orodij pred izvedbo dejavnosti in po njih. Po končanem projektu sem ugotovila, da so otroci zelo ustvarjalni, odrasli jim moramo pomagati le pri zbiranju materialov in naloge prilagoditi njihovim razvojnim sposobnostim. Ideje naj pridejo s strani otrok, saj je to največja motivacija, otroci pa jih bodo tako bolj zavzeto obravnavali. Ključnega pomena za izvedbo je ustvarjanje pozitivne klime, ki spodbuja ustvarjalnost. Nestrukturiran material je že osnova za proces ustvarjalnega načina razmišljanja in delovanja. Najučinkovitejša pohvala, ki jo lahko otroku izročimo, je, da razstavimo njegove izdelke.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: ustvarjalnost, material, igra, aktivno učenje, predšolski otrok
    Število strani: 44
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. Matjaž JaklinMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10680649)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2989
    Datum vnosa: 09 Sep 2015 13:38
    Zadnja sprememba: 09 Sep 2015 13:38
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2989

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa