[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba jezika pri simbolni igri malčkov

Petra Knap (2015) Uporaba jezika pri simbolni igri malčkov. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (623Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem želela ugotoviti, katere vrste material spodbuja jezik pri simbolni igri, na kolikšnem mestu je simoblna igra kot ena izmed oblik iger prisotna pri otrocih v prvem starostnem obdobju ter kako vzgojiteljeva prisotnost v igri vpliva na govorni razvoj. V teoretičnem delu sem opredelila igro, podrobneje bom opisala simbolno igro. Ravno tako sem opisala vlogo vzgojitelja pri igri in se osredotočila na govor pri mlajših otrocih v simbolni igri. V empiričnemu delu sem raziskala kateri material bolj spodbuja simbolno igro pri mlajših otrocih in s tem tudi govor, kako vpliva prisotnost vzgojitelja na igro otrok. Za raziskavo sem uporabila anketni vprašalnik in prišla do ugotovitev, da pri mlajših otrocih strukturiran material bolj spodbuja simbolno igro mlajših otrok, ravno tako tudi strukturiran material bolj spodbuja govorni razvoj mlajših otrok. Prisotnost vzgojitelja pri igri podaljša čas simbolne igre in prisotnega je več besednega jezika.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: otrok, simbolna igra, jezik, kurikulum za vrtce
    Število strani: 37
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darija SkubicMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10677321)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2979
    Datum vnosa: 08 Sep 2015 14:11
    Zadnja sprememba: 08 Sep 2015 14:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2979

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa