[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Starševanje dvojčkom

Anja Mislej (2015) Starševanje dvojčkom. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (702Kb)

    Povzetek

    Družini in starševstvu se pripisuje velik pomen za zdrav razvoj otroka. Pozitivno starševstvo je ključno, da otrok raste in se razvije v samostojno osebnost. Obenem pa starševstvo zajema tudi napore in skrbi, pri čemer je teh več v primeru starševanja dvojčkom. Diplomska naloga obravnava področje starševanja dvojčkom, saj je le to različno od starševanja enemu otroku in ima določene specifike. V teoretičnem delu sem se dotaknila pomena družine in starševanja za zdrav razvoj otroka, soočanja z vlogo starša in same priprave na rojstvo dvojčkov. Dotaknila sem se tudi diskriminacije, njene opredelitve in možnosti za obstoj v okviru starševanja dvojčkom. Seznanila pa sem se tudi z Zakonom o starševskem varstvu in drugih dodatkih v Republiki Sloveniji. Empirični del temelji na intervjujih štirih staršev dvojčkov. V analizi sem nato pridobljene odgovore povezala z literaturo in jih interpretirala. Glede na odgovore intervjuvanih staršev so se pokazala različna dojemanja starševanja dvojčkom med starši samimi. Analiza je pokazala drugačno stanje od pričakovanega, saj starši dvojčkov o diskriminaciji ne poročajo in njihovo stanje v okviru starševanja dvojčkom ni tako dramatično. Raziskava predstavlja doprinos na področju raziskav starševanja dvojčkom ter lahko služi kot vir informacij in izkušenj za bodoče starše dvojčkov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: starši, starševanje, dvojčki, nosečnost, vzgoja, diskriminacija
    Število strani: 42
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Špela RazpotnikMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10671433)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2971
    Datum vnosa: 07 Sep 2015 11:12
    Zadnja sprememba: 07 Sep 2015 11:12
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2971

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa