[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Formalne oblike sodelovanja med vrtcem in starši

Katja Levstek (2015) Formalne oblike sodelovanja med vrtcem in starši. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1439Kb)

    Povzetek

    Sodelovanje med vrtcem in starši je zelo pomembno, a hkrati tudi zahtevno, saj mora temeljiti na medsebojnem zaupanju in podpori. Pomembni členi sodelovanja so iskren človeški odnos, odprta komunikacija in strokovna usposobljenost. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem, teoretičnem delu sem se bolj podrobno posvetila družini, vrtcu, odnosom, ki se razvijejo med strokovnimi delavci in starši, ter komunikaciji s starši. Osrednji problem se je nanašal na oblike sodelovanja med vrtcem in starši, pri čemer sem nekoliko večji poudarek namenila formalnim oblikam sodelovanja. V drugem, empiričnem delu diplomskega dela sem s pomočjo anketnega vprašalnika raziskala oblike sodelovanja med starši in strokovnimi delavci v izbranem vrtcu, kako starši dojemajo sodelovanje z vrtcem, v katerega je vključen njihov otrok, in ali so zadovoljni z oblikami in načini sodelovanja. Rezultati raziskave so pokazali, da so starši tako v mestnem kot tudi v vaškem vrtcu z delom vzgojitelja zelo zadovoljni. Najpogosteje sodelujejo z vrtcem na roditeljskih sestankih in pogovornih urah. Tako mestni kot tudi vaški vrtec staršem ponujata raznolike oblike sodelovanja. Večina staršev je zadovoljnih z delom vrtca, v katerega je vključen njihov otrok, si pa želijo, da bi bil njihov vpliv na življenje in delo v vrtcu nekoliko večji.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: vrtec, starši, družina, komunikacija, formalne oblike sodelovanja
    Število strani: 50
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10666569)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2966
    Datum vnosa: 01 Sep 2015 11:24
    Zadnja sprememba: 01 Sep 2015 11:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2966

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa