[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Konstruktivistični pristop pri poučevanju varne rabe interneta v osnovni šoli

Sabina Perenič (2015) Konstruktivistični pristop pri poučevanju varne rabe interneta v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (934Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem raziskala konstruktivistični pristop pri poučevanju varne rabe interneta, pri katerem si učenci učno gradivo samostojno ogledajo doma in potem naučeno uporabijo pri pouku. Naredila sem primerjavo »obrnjenega« poučevanja, opisanega v prejšnji povedi, in klasičnega načina poučevanja. Pri klasičnem načinu poučevanja se namreč veliko poudarja kvantiteta doseženega znanja, kvaliteta pa je nekoliko zapostavljena. Za to temo pa sem se odločila ravno zato, ker menim, da v šolstvu ne bi smeli takšnega pomena pripisovati kvantiteti in da bi se poudarek vsekakor moral premakniti na kvaliteto. S konstruktivističnim pristopom k učenju, kjer bi učenci gradivo preučili doma, menim, da bi bilo to mogoče. Rezultati moje raziskave v diplomskem delu kažejo, da je velika večina učencev pri pouku raje v aktivni vlogi, kot pa le v vlogi pasivnih poslušalcev učitelja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: konstruktivistični pristop pri poučevanju, varna raba interneta
    Število strani: 35
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jože RugeljMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10646089)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2952
    Datum vnosa: 24 Jul 2015 09:05
    Zadnja sprememba: 24 Jul 2015 09:05
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2952

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa