[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vloga vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na področju umetnosti

Klavdija Kovačič (2015) Vloga vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na področju umetnosti. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (753Kb)

    Povzetek

    Otrok se rodi v svet množičnih medijev. Najprej je poslanstvo staršev, da jih seznanijo z njimi, z vstopom otroka v vrtec pa to vlogo prevzamejo vzgojitelji, ki prek skrbno načrtovanih in premišljenih dejavnosti otroka seznanijo z mediji in ga sproščeno vključijo v proces medijske vzgoje, kjer otrok pridobi sposobnosti za razumevanje, ocenjevanje, analiziranje in evalviranje medijskih vsebin ter do njih razvije kritično distanco, kar je cilj medijskega opismenjevanja. V teoretičnem delu sem skušala opredeliti pojem medij in nato nekatere vrste medijev natančneje opisati. Izpostavila sem splošne informacije o radiu, računalniku in televizije ter njihove prednosti in slabosti. Zapisala sem, kaj je medijska vzgoja in kako se povezuje z medijskim opismenjevanjem, ki je cilj medijske vzgoje. Posvetila sem se tudi poglavju medijske vzgoje na področju umetnosti v vrtcu in za lažje delo vzgojiteljev predstavila nekaj ciljev in dejavnosti, s katerimi z otroki izvajamo medijsko vzgojo na področju umetnosti. Pozornost sem namenila tudi vlogi vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na omenjenem kurikularnem področju. V sklopu empiričnega dela sem želela izvedeti, kakšna so stališča anketiranih vzgojiteljev do načrtnega vključevanja medijev in izvajanja medijske vzgoje pri delu z otroki. Zanimalo me je, ali anketirani vzgojitelji znajo opredeliti pojem medijska vzgoja in ali otrokom omogočajo dovolj izkušenj z mediji. Poizvedovala sem tudi, na katera področja anketirani vzgojitelji najpogosteje vključujejo medije in s kakšnim namenom. Zanimalo me je tudi, kateri medij uporabljajo pri posameznem področju umetnosti in v kolikšni meri.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: kritičen pristop do medijev, medijsko opismenjevanje, medijska vzgoja, množični mediji, predšolski otroci, umetnost, vloga vzgojitelja
    Število strani: 40
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    asist. dr. Sanja BerčnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10645577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2950
    Datum vnosa: 24 Jul 2015 08:56
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:49
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2950

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa