[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Otroci z govorno-jezikovnimi motnjami v rednih osnovnih šolah

Mojca Dobaja (2015) Otroci z govorno-jezikovnimi motnjami v rednih osnovnih šolah. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1490Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu smo obravnavali vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno osnovnošolsko izobraževanje. Predstavili smo termina integracija, inkluzija in se dotaknili zakonodaje na tem področju. Vključitev otroka s posebnimi potrebami v razred nalaga učiteljem mnogo dodatnega dela in truda, kar zahteva veliko angažiranosti, stalno izobraževanje in pozitivno naravnanost do učencev s posebnimi potrebami. Da to dosežemo, mora biti učitelj deležen vse podpore vodstva šole in drugih strokovnih delavcev. Zanimalo nas je, kako se v večinske osnovne šole vključujejo učenci z govorno-jezikovnimi motnjami, kako so učitelji pripravljeni na njihovo vključitev in kakšno je njihovo stališče do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole. Večina učiteljev je med študijem pridobila premalo znanj za delo z učenci z govorno-jezikovni motnjami in svoje znanje izpopolnjujejo samoiniciativno s študijem literature. Pri svojem delu dobivajo ustrezno podporo tako s strani vodstva kot svetovalne službe, največ pomoči pa jim nudijo logopedi in sodelavci – učitelji. V splošnem nimajo odklonilnega odnosa do vključevanja otrok s posebnimi potrebami, med učitelji, ki pa so se opredelili proti, pa jih je veliko kot obrazložitev navedlo, da se za delo z njimi počutijo premalo usposobljene. Pomembno bi bilo uvesti spremembe na področju dodiplomskega študija in stalnega strokovnega izobraževanja ter usposabljanja učiteljev za delo z otroki s posebnimi potrebami.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: integracija, inkluzija, učenci s posebnimi potrebami, govorno-jezikovne motnje
    Število strani: 67
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vida GecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10646857)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2943
    Datum vnosa: 24 Jul 2015 07:34
    Zadnja sprememba: 24 Jul 2015 07:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2943

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa