[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov v vrtcu

Petra Benedičič (2015) Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov v vrtcu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2153Kb)

    Povzetek

    Predšolski otroci se večinoma učijo z neposredno izkušnjo. Imajo notranjo željo po raziskovanju in odkrivanju odgovorov na svoja vprašanja. Nova znanja in spoznanja otroci najlažje in najbolj uspešno pridobijo z izkušnjami, v katerih sodelujejo oni sami. V diplomski nalogi sem raziskovala predstave predšolskih otrok o mlečnih izdelkih in izvoru mleka ter odnos otrok do tovrstne hrane. Zasnovala in izvedla sem dejavnosti, ob katerih so otroci v vrtcu z neposredno izkušnjo spoznavali mleko in mlečne izdelke, njihov izvor, proizvodnjo in njihove načine uporabe za prehrano. Otroci so spoznavali izvor mleka in njegove značilnosti ter iz njega naredili bananino mleko. Spoznavali so smetano in iz nje naredili maslo. Učili so se o pomenu mikroorganizmov v nastajanju mlečnih izdelkov. Izdelali smo kislo mleko in iz njega naredili skuto in skutni namaz. Izdelali smo jogurt in mu dodali sveže sadje. Za konec smo naredili tudi svoj sir. Z otroki eksperimentalne in kontrolne skupine sem pred dejavnostmi opravila individualne ustne intervjuje ob konkretnih primerih mlečnih izdelkov. V njih sem ugotavljala, kako predšolski otroci prepoznavajo mlečne izdelke ter kaj o njihovih značilnostih in izvoru vedo. Raziskovala sem tudi odnos otrok do uživanja mleka in mlečnih izdelkov. Analiza rezultatov ter primerjava s kontrolno skupino je pokazala, da so otroci eksperimentalne skupine z neposredno izkušnjo preko aktivnega učenja pridobili veliko znanja o mleku in mlečnih izdelkih in da je njihov odnos do tovrstne hrane postal bolj pozitiven.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: predšolski otrok, začetno naravoslovje, aktivno učenje, mleko in mlečni izdelki
    Število strani: 57
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. dr. Marjanca KosMentor
    doc. dr. Stojan KostanjevecSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10636617)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2929
    Datum vnosa: 20 Jul 2015 07:38
    Zadnja sprememba: 20 Jul 2015 07:38
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2929

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa