[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Avtoriteta učitelja v javni šoli

Petra Rus (2011) Avtoriteta učitelja v javni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (720Kb)

    Povzetek

    Glavna tendenca javne šole je čimbolj uspešno izobraževati in vzgajati. To pa lahko zagotavlja uspešen učni proces, ki ga vodi učitelj s svojo avtoriteto. Avtoriteta se vzpostavlja tako na podlagi učiteljeve hierarhične pozicije kot tudi na podlagi učiteljeve osebnosti, pri čemer imajo velik pomen učiteljeva ravnanja. Transfer je nezavedni moment, ki je ključen pri vzpostavitvi avtoritete. Da bi ugotovila, kakšne so bile oblike in vloga avtoritete učitelja v preteklosti in danes, sem primerjala javno šolo v preteklosti, ki je temeljila na tradicionalnih vzgojno-izobraževalnih pristopih, s sodobno šolo, ki se takšnim pristopom zoperstavlja. Preko analize filma Društvo mrtvih pesnikov sem opazovala filozofska in pedagoška spoznanja iz teoretičnega dela. Ena glavnih ugotovitev je, da se je v preteklosti učitelj lahko poslužil tudi bolj permisivnih metod, če so bili pred tem učenci represivno vzgajani, ker so že ponotranjili sistem pravil.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: avtoriteta, vzgoja, transfer, javna šola
    Število strani: 52
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Janez KrekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8950345)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 288
    Datum vnosa: 12 Okt 2011 20:52
    Zadnja sprememba: 12 Okt 2011 20:52
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/288

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa