[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Bralni interesi in (po)govor o književnem besedilu v prvem razredu osnovne šole

Alenka Klemenc (2015) Bralni interesi in (po)govor o književnem besedilu v prvem razredu osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Namen magistrske naloge je aplicirati pristop Povej mi Aidana Chambersa na didaktični projekt Spoznavamo sodobne slovenske mladinske avtorje in njihova dela in ugotoviti primernost uporabe tega pristopa v prvem razredu osnovne šole. Prvi del magistrske naloge obsega teoretične osnove in razlage o didaktiki mladinske književnosti in njenih ciljih. Na kratko so predstavljena merila za izbor književnega besedila in faze šolske interpretacije ter teorije bralnih interesov avtorjev Josepha A. Appleyarda, Metke Kordigel Aberšek in Perryja Nodelmana, temeljiteje sta obravnavani biografija in bibliografija Aidana Chambersa ter podrobno opisan njegov pristop Povej mi. V praktičnem delu je prikazanih vseh sedem srečanj, ki tvorijo didaktični projekt Spoznavamo sodobne slovenske mladinske avtorje in njihova dela, v katerem so upoštevani tudi Nodelmanovi bralni užitki, poudarek pa je na uporabi pristopa Povej mi. Projekt je bil izveden na Osnovni šoli Toneta Čufarja, sodelovalo je 24 učencev in učenk prvega razreda. Zapisane so posamezne učne priprave in analize srečanj ter odzivi otrok. Za nazornejši prikaz odzivov je priloženo tudi slikovno gradivo. Na koncu so predstavljene tudi ugotovitve, ki se nanašajo na v magistrski nalogi opredeljene hipoteze.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: mladinska književnost, recepcijska didaktika mladinske književnosti, bralni interes, pristop Povej mi, didaktični projekt
    Število strani: 95
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Mileva BlažićMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10604105)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2877
    Datum vnosa: 01 Jul 2015 12:24
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 17:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2877

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa