[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pouk zunaj učilnice pri spoznavanju okolja

Urška Jeranko Perkovič (2015) Pouk zunaj učilnice pri spoznavanju okolja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1394Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem se osredotočila na pouk zunaj učilnice, ki pri predmetu spoznavanje okolja usmerja učence v spoznavanje okolja, ki nas obdaja. V prvem triletju se učenci preko odkrivanja narave učijo uporabljati vsa svoja čutila in delati s konkretnimi materiali. Posebnost pouka naravoslovja zunaj učilnice je zagotovo neposreden stik z naravo, ki spodbuja pozitiven in spoštljiv odnos do narave ter vzgaja in izobražuje za trajnostni razvoj. V teoretičnem delu sem podrobneje predstavila pouk zunaj učilnice in načela, ki se jih je zaradi posebnosti takšnega pouka dobro držati. Sledijo priporočila, kje in na kakšen način je smiselno izvesti delo na prostem in na kaj vse se je treba predhodno pripraviti. Opisane so težave, na katere učitelji pri izvajanju pouka zunaj učilnice naletijo, in nasveti, kako jih čim bolj zmanjšati. V nadaljevanju je opredeljen predmet spoznavanje okolja, splošni cilji, didaktična priporočila in predlogi dejavnosti za izvajanje določenih vsebin zunaj učilnice. V empiričnem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovila, da skoraj polovica učiteljev zunaj učilnice organizira od 11 do 20 % pouka predmeta spoznavanje okolja. Odgovori učiteljev so pokazali, da pri izvajanju pouka zunaj učilnice ne prihaja do razlik med mestnimi in podeželskimi učitelji. Razlog, ki učitelje najbolj motivira za učenje zunaj, je delo s konkretnim materialom, medtem ko se pouku zunaj učilnice najpogosteje izognejo zaradi organizacijskih problemov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: spoznavanje okolja, narava, pouk zunaj učilnice, mestni učitelji, podeželski učitelji
    Število strani: 87
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja Skribe DimecMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10594377)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2862
    Datum vnosa: 23 Jun 2015 18:34
    Zadnja sprememba: 23 Jun 2015 18:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2862

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa