[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča učiteljev in učencev glede uporabe učne metode razlage pripovedovanja

Lucija Vidmar (2015) Stališča učiteljev in učencev glede uporabe učne metode razlage pripovedovanja. Magistrsko delo.

[img] PDF
Download (1857Kb)

    Povzetek

    Zagotavljanje kakovostnega in učinkovitega pouka vsem učencem predstavlja temeljni cilj in poslanstvo sodobne osnovne šole. Na kakovost učnega procesa med drugim pomembno vpliva tudi učiteljeva izbira učnih metod. Pomembno je, da učitelj s strokovnim premislekom, upoštevajoč različne dejavnike, izbira raznolike učne metode ter jih ustrezno izpeljuje. Prikazala bom štiri različne klasifikacije učnih metod, podrobneje pa raziskala učno metodo razlage, in sicer metodo pripovedovanja. Ko uporabljamo metodo pripovedovanja, moramo pridobiti pozornost učencev, zato je pomembna sestavina pripovedovanja tudi poslušanje. Z magistrskim delom želim raziskati, v kolikšni meri se učitelji poslužujejo te učne metode ter kakšna so stališča učiteljev glede uporabe metode razlage, konkretno pripovedovanja. Dobljena stališča bom primerjala s stališči učencev in prikazala izvedbo metode pripovedovanja pri pouku. Pri raziskovanju bom uporabila kvantitativni raziskovalni pristop. Pridobljeni rezultati bodo predstavljali doprinos na področju edukacijskih ved, zlasti na področje didaktike.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: učiteljeve kompetence, kakovosten pouk, učne metode, metoda pripovedovanja, poslušanje
    Število strani: 65
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Valenčič ZuljanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10575177)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2839
    Datum vnosa: 05 Jun 2015 14:51
    Zadnja sprememba: 05 Jun 2015 14:51
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2839

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa