[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu

Robi Kroflič in Helena Smrtnik Vitulić (2015) Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu. CEPS Journal, 5 (1). str. 53-69. ISSN 1855-9719

[img]
Predogled
PDF
Download (189Kb)

    Povzetek

    Namen prispevka je prikazati učinke petmesečnega uvajanja celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje vrtčevskih otrok. Vzorec je zajemal 52 otrok v eksperimentalni skupini in 48 otrok v kontrolni skupini, starih od 2,6 leta do 6 let. Predšolske vzgojiteljice, zadolžene za obe skupini otrok, so izpolnjevale slovensko različico Vprašalnika o socialnem vedenju otrok pred uvedbo celovitega induk - tivnega vzgojnega pristopa in po njej. Otroci v eksperimentalni skupini so dosegli boljše rezultate kot otroci v kontrolni skupini na petih od osmih osnovnih lestvic, nadalje na dveh od treh sestavljenih lestvic pa tudi v skupnem rezultatu socialne prilagojenosti. Sklenemo lahko, da je implementacija celovitega induktivnega vzgojnega pristopa pozitivno vplivala na različne vidike socialnega vedenja otrok.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: induktivni vzgojni pristop, zgodnje otroštvo, vrtec, socialno vedenje
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_5_1/cepsj_5_1_Kroflic_Smrtnik%20Vitulic_pp_53-69.pdfOrganizacija
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10535753&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za pedagogiko
    ID vnosa: 2792
    Datum vnosa: 20 Apr 2015 12:04
    Zadnja sprememba: 20 Apr 2015 12:04
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2792

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa