[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba e-gradiv pri pouku računalništva v osnovni šoli

Andrej Benedičič (2015) Uporaba e-gradiv pri pouku računalništva v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2995Kb)

    Povzetek

    V zadnjih nekaj letih se je pouk v osnovnih in srednjih šolah pri nas in po svetu močno spremenil, k čemur je pripomogel tudi razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT). Dandanes si pouka brez uporabe IKT pri vseh učnih predmetih skoraj ne moremo več predstavljati. V šole so tako prišle elektronske table, interaktivne table, tablice, glasovalne naprave in ostale elektronske naprave, ki lahko ob ustrezni uporabi pripomorejo k večji aktivnosti učencev med poukom in izboljšajo kakovost pouka, saj le-ta postaja vedno bolj dinamičen. Pri tem se uporabljajo različna e-gradiva. Pri razvoju e-gradiv imata v Sloveniji zelo pomembni vlogi Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Zavod Republike Slovenije za šolstvo, ki z medsebojnim sodelovanjem in sofinanciranjem različnih projektov skrbita za razvoj e-gradiv. V okviru diplomskega dela sem izvedel empirično raziskavo, v kateri sem ugotovil, da učitelji poznajo kar nekaj kriterijev za ocenjevanje kakovosti e-gradiv, na katere so pozorni ocenjevalci e-gradiv. Poznajo nekaj javno dostopnih portalov z e-gradivi, ki jih uporabljajo pri pouku računalništva kot dopolnilo za preverjanje učenčevega znanja, kot pripomoček za prikaz delovanja nekega programa in kot pripomoček za učenje katerega izmed programskih jezikov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: e-gradivo, računalništvo, uporaba e-gradiv pri pouku
    Število strani: 63
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jože RugeljMentor
    asist. Špela CerarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10522697)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2777
    Datum vnosa: 09 Apr 2015 09:33
    Zadnja sprememba: 09 Apr 2015 09:33
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2777

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa