[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Teorija in praksa učenja in poučevanja medkulturne mladinske književnosti v osnovni šoli

Milena Mileva Blažić (2007) Teorija in praksa učenja in poučevanja medkulturne mladinske književnosti v osnovni šoli. V: Slovenski slavistični kongres, 18 Okt - 20 Okt 2007, Trst.

[img] PDF
Download (209Kb)

    Povzetek

    Po letu 1990, posebej pa po letu 2004 in priključitvi Slovenije v EU, so družbena gibanja v zadnjih desetletjih bistveno spremenila kulturne vsebine in formo izražanja, med drugim tudi motivno-tematske prvine in oblikovne značilnosti mladinske književnosti. Sodobni tokovi, npr. globalizacija, združevanje, večjezičnost, medkulturnost, mobilnost, digitalizacija idr. so vplivali tudi na šolski sistem in s tem tudi na poučevanje književnosti v osnovni šoli. Siegfried Schmidt razume literaturo kot socialni sistem, ki ima, kot vsi sistemi, določene družbene in tudi estetske funkcije. Slovenska mladinska književnost je področje družbenega delovanja, zato jo odlikuje posebna občutljivost za problemsko tematiko, ki je v zadnjem času osrednja tematika svetovne mladinske književnosti (begunci, bolezni, istospolne zveze, ločitev staršev, manjšine, odvisnost, posebne potrebe, selitev, smrt, vojne idr.).

    Tip vnosa: Prispevek na konferenci ali delavnici (Članek)
    Ključne besede: mladinska književnost, interkulturna vzgoja, učni cilj, medkulturnost, književni pouk
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=99999&rid=7219273&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za razredni pouk > Katedra za slovenski jezik in didaktiko slovenskega jezika
    ID vnosa: 2772
    Datum vnosa: 08 Apr 2015 08:51
    Zadnja sprememba: 08 Apr 2015 08:51
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2772

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa