[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Teorija in praksa učenja in poučevanja medkulturne mladinske književnosti v osnovni šoli

Milena Mileva Blažić (2007) Teorija in praksa učenja in poučevanja medkulturne mladinske književnosti v osnovni šoli. In: Slovenski slavistični kongres, 18 Okt - 20 Okt 2007, Trst.

[img] PDF
Download (209Kb)

    Abstract

    Po letu 1990, posebej pa po letu 2004 in priključitvi Slovenije v EU, so družbena gibanja v zadnjih desetletjih bistveno spremenila kulturne vsebine in formo izražanja, med drugim tudi motivno-tematske prvine in oblikovne značilnosti mladinske književnosti. Sodobni tokovi, npr. globalizacija, združevanje, večjezičnost, medkulturnost, mobilnost, digitalizacija idr. so vplivali tudi na šolski sistem in s tem tudi na poučevanje književnosti v osnovni šoli. Siegfried Schmidt razume literaturo kot socialni sistem, ki ima, kot vsi sistemi, določene družbene in tudi estetske funkcije. Slovenska mladinska književnost je področje družbenega delovanja, zato jo odlikuje posebna občutljivost za problemsko tematiko, ki je v zadnjem času osrednja tematika svetovne mladinske književnosti (begunci, bolezni, istospolne zveze, ločitev staršev, manjšine, odvisnost, posebne potrebe, selitev, smrt, vojne idr.).

    Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
    Keywords: children's and youth literature, intercultural education, teaching objective
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=99999&rid=7219273&fmt=11&lani=siAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Primary School Teaching > Chair of Slovene Language
    Item ID: 2772
    Date Deposited: 08 Apr 2015 08:51
    Last Modified: 08 Apr 2015 08:51
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2772

    Actions (login required)

    View Item