Andrea Ivačič in Nataša Jokan in Petra Podlogar in Ana Simončič in Maja Tašner in Marija Kavkler in Milena Košak Babuder (2014) Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU. Priročnik. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.
![]()
| PDF Download (837Kb) |
Povzetek
Diskalkulija se kaže kot skupek specifičnih težav pri učenju matematike in reševanju računskih nalog ter vpliva na sposobnost usvajanja matematičnih veščin. Težave se pojavljajo ne glede na intelektualno razvitost, nemoteno delovanje čutil in optimalne pogoje poučevanja. Težave so lahko prisotne na vseh ali pa le določenih področjih matematike. Pogosto jih spremljajo tudi težave na jezikovnem področju (Kesič Dimic, 2010).
Tip vnosa: | Monografija (Priročnik) | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ključne besede: | učne težave, pouk po prilagojenem programu | ||||||
Število strani: | 25 | ||||||
Povezani naslovi URL: |
| ||||||
Ustanova: | Univerza v Ljubljani | ||||||
Fakulteta: | Pedagoška fakulteta | ||||||
Oddelki: | Oddelek za specialno in rehabilitacijsko pedagogiko > Katedra za logopedijo in surdopedagogiko | ||||||
ID vnosa: | 2750 | ||||||
Datum vnosa: | 06 Mar 2015 07:37 | ||||||
Zadnja sprememba: | 06 Mar 2015 07:37 | ||||||
URI: | http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2750 |
Akcije (potrebna je prijava)
Pregled vnosa |