[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Motivacija za učenje angleščine v drugi triadi

Irena Mejač (2015) Motivacija za učenje angleščine v drugi triadi. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (399Kb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi je obravnavan problem motiviranosti učencev pri pouku angleškega jezika. V teoretičnem delu je predstavljenih več različnih oblik in pristopov k motivaciji, ki nam, kot učiteljem lahko pomagajo do boljšega oziroma bolj učinkovitega motiviranja naših učencev. Cilj empiričnega dela je bil raziskati, kakšno je mnenje učencev o predmetu angleški jezik in katere metode bi morda dodatno pripomogle k zvišanju motivacije pri učnih urah angleškega jezika. Podatki, pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika kažejo na to, da so učenci drugega triletja osnovne šole dokaj visoko motivirani za učenje in sodelovanje pri pouku angleščine, razlogi za njihovo motiviranost pa so večinoma zunanjega izvora. Raven njihove motiviranosti bi se še dodatno povišala, če bi pri pouku angleščine obravnavali več tematik, ki so učencem blizu in jih imajo radi. Večina učencev je mnenja, da je najtežji sestavni del pouka angleškega jezika pisanje. Iz razlogov, ki so jih podali učenci lahko razberemo, da so branje, pisanje in govorjenje pri pouku angleškega jezika dokaj tesno povezani med seboj, vseeno pa za učence največji problem predstavlja tisto, kar je napisano, iz pisanja pa izhajajo še ostale težave, s katerimi se srečujejo učenci.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: motivacija, notranja in zunanja motivacija, motivacijske teorije, vpliv učitelja na motivacijo, angleški jezik, učenci
    Število strani: 47
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Karmen PižornMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10470985)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2745
    Datum vnosa: 06 Mar 2015 07:18
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:16
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2745

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa