[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Družina in vrtec kot partnerja pri vzgoji predšolskih otrok

Sandra Mlakar (2015) Družina in vrtec kot partnerja pri vzgoji predšolskih otrok. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (377Kb)

    Povzetek

    Diplomska naloga se osredotoča na pomen sodelovanja, partnerstva vrtca in staršev oziroma družin pri vzgoji predšolskih otrok. V teoretičnem delu sem predstavila sodelovanje vrtca in družine, saj z vključitvijo otroka v vrtec ob družinski vzgoji nastopi tudi vzgoja v vrtcu. Vrtec je pomoč staršem pri vzgoji otroka, saj jim vzgojitelji svetujejo, pomagajo in jih usmerjajo pri reševanju vzgojnih in drugih problemov. Ravno zaradi tega je pomembno, da vzgojitelji in starši med seboj sodelujejo, saj je to sodelovanje pomembno in dragoceno za oboje. M. Bošnjak (2012) poudarja, da mora dobro sodelovanje s starši temeljiti na vzajemnem spoštovanju in zaupanju, saj bodo le tako vzgojna prizadevanja skladna in bodo pripomogla k uspešnejši vzgoji otrok. Z raziskavo sem želela analizirati poglede strokovnih delavcev in staršev na sodelovanje med vrtcem in starši. Zanimalo me je, kaj strokovni delavci in starši menijo o različnih metodah in oblikah medsebojnega sodelovanja, katero obliko sodelovanja najpogosteje uporabljajo in kako ocenjujejo medsebojno sodelovanje. Z raziskavo sem želela tudi analizirati poglede strokovnih delavcev in staršev na pomen vzgoje v vrtcu za otroka. Rezultati so pokazali, da so strokovne delavke Vrtca Lenart in starši mnenja, da je sodelovanje in vključevanje staršev v program dela v vrtcu pomembno in koristno za otroka. Tako strokovne delavke Vrtca Lenart kot tudi starši so mnenja, da je za otrokov razvoj pomembno, da je vključen v vrtec. O različnih oblikah medsebojnega sodelovanja so strokovne delavke Vrtca Lenart mnenja, da je pomemben prvi roditeljski sestanek, saj postavi temelje skupnega sodelovanja v celem šolskem letu, starši pa so mnenja, da so pomembna in potrebna skupna srečanja staršev, otrok in strokovnih delavcev. Strokovne delavke Vrtca Lenart in starši se ne strinjajo s tem, da so skupni roditeljski sestanki slabo obiskani, prav tako se tudi ne strinjajo s tem, da je pogovorna ura najbolj uspešna oblika sodelovanja. Strokovne delavke Vrtca Lenart in starši so mnenja, da vzgoja v vrtcu dopolnjuje družinsko vzgojo in da dobro sodelovanje temelji na vzajemnem zaupanju in spoštovanju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: vrtec, družina, predšolski otrok, predšolska vzgoja, sodelovanje
    Število strani: 59
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    asist. dr. Sanja BerčnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10468937)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2742
    Datum vnosa: 04 Mar 2015 14:27
    Zadnja sprememba: 04 Mar 2015 14:27
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2742

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa