[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do težav s spominom pri učencih s posebnimi potrebami

Zorica Rucheton (2015) Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do težav s spominom pri učencih s posebnimi potrebami. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2679Kb)

    Povzetek

    Specialni in rehabilitacijski pedagogi (SRP) se pri svojem delu z otroki s posebnimi potrebami srečujejo s takšnimi in drugačnimi težavami na področju spomina. Diplomsko delo v teoretičnem delu obravnava spominske sposobnosti na splošno, v empiričnem delu pa se ukvarja z vprašanjem stališč SRP: • do vloge spomina v učnem procesu, • do težav s spominom, ki jih imajo otroci s posebnimi potrebami ter • z vprašanjem navad SRP pri njihovem delu z otroki s posebnimi potrebami na področju spomina. Raziskava je pokazala, da SRP spominskim sposobnostim v vzgojno-izobraževalnem procesu pripisujejo velik pomen ter da so zahteve učnega načrta vsaj delno v neskladju z razvojno stopnjo spominskih sposobnosti otrok. Pri svojem delu opažajo, da imajo otroci s posebnimi potrebami v največji meri težave s priklicem, temu sledi ohranjanje učne snovi in na zadnjem mestu memoriranje – prvo učenje snovi. Pri tem je pomembno pripomniti, da SRP pri vseh treh opažajo težave v zelo visoki meri. Rezultati raziskave so pokazali, da se SRP zavedajo pomembnosti spominskih sposobnosti in pouk učencem prilagodijo tako, da jim olajšajo zapomnitev (dobra organizacija podatkov, opozarjanje na bistvene podatke, uporaba strategij za boljšo zapomnitev), ter da se pri svojem delu posvečajo tudi urjenju spomina.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: spominske sposobnosti, otroci s posebnimi potrebami, specialni in rehabilitacijski pedagogi, stališča
    Število strani: 119
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Janez JermanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10414921)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2720
    Datum vnosa: 30 Jan 2015 13:15
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2720

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa