[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporabnost trajnih zbirk živali pri pouku biologije

Nina Rimahazi (2014) Uporabnost trajnih zbirk živali pri pouku biologije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1075Kb)

    Povzetek

    Sodobno zasnovan izobraževalni sistem poudarja vseživljenjsko učenje in stremi k uporabi učnih metod in oblik, ki vzpodbujajo učence k uspešnemu iskanju pravih informacij, katere znajo tudi kasneje uporabiti. Hkrati se poudarja naravovarstveno ozaveščenost in odgovorno ravnanje do flore, favne in okolja nasploh. Katere naj bodo te metode, kako vzpodbuditi učence, kako izboljšati njihov odnos do živali so vprašanja, ki se pojavljajo ob tem. Na delček teh vprašanj smo želeli poiskati odgovore v diplomski nalogi. Primerjali smo klasično obliko pouka z izkustveno, ki smo jo izvedli na osnovni šoli pri učencih 7., 8. in 9. razredov na temo lobanj sesalcev. Informacije smo nato pridobili s pomočjo vprašalnika, ki je vseboval preverjanje odnosa učencev do sesalcev in dela z materiali iz trajnih zbirk ter znanja učencev o živalih. Iz rezultatov smo razbrali, da so učenci izkazali kar precej interesa za delo z materiali trajnih zbirk lobanj sesalcev. Vpliva znanja na odnos in obratno nismo uspeli dokazati. Prav tako nismo ugotovili statistično pomembnih razlik med obliko pouka in odnosom ter znanjem učencev. Vpliva preživljanja prostega časa na odnos in znanje učencev nismo uspeli dokazati zaradi nehomogenega vzorca. Dokazali smo razlike med starostjo učencev in njihovim odnosom do sesalcev in dela z materiali iz trajnih zbirk ter znanjem o živalih.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: sesalci, trajne zbirke, odnos, znanje
    Število strani: 65
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Iztok TomažičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10363721)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta
    ID vnosa: 2653
    Datum vnosa: 18 Dec 2014 14:04
    Zadnja sprememba: 18 Dec 2014 14:04
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2653

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa