[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv programa MATP na osebe z motnjo v duševnem razvoju - študija primerov

Nina Ceglar (2014) Vpliv programa MATP na osebe z motnjo v duševnem razvoju - študija primerov. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1278Kb)

    Povzetek

    Gibalni razvoj otrok z motnjo v duševnem razvoju se razlikuje od gibalnega razvoja otrok brez motenj. Nekatere raziskave trdijo, da je njihov razvoj drugačen, spet drugi, da je zakasnel. Princesova je v Slovenijo vpeljala MATP program, ki omogoča osebam z najtežjimi in težkimi kombiniranimi motnjami, da se vključijo v šport. Namen naše raziskave je bil preveriti, kako program MATP (ki deluje v sklopu organizacije Specialna olimpiada) vpliva na osebe z motnjo v duševnem razvoju (v nadaljevanju MDR). V vzorec smo zajeli učence Centra Janeza Levca Ljubljana. Gibalne aktivnosti so vsebovale naravne oblike gibanja (v nadaljevanju NOG), rokovanje, udarjanje ter brcanje. Pri učencih, ki so bili vključeni v raziskavo, smo izvedli 12–tedenski program treningov. Njihove spretnosti smo preverili pred in po izvedbi programa ter primerjali njihov napredek. V raziskavo je bilo vključenih 6 učencev in učenk, starih med 10 in 22 let, od tega 2 fanta in 4 dekleta z zmerno MDR in s kombiniranimi motnjami. Ugotovili smo, da ima MATP pozitivni vpliv na učence ter njihove rezultate. V splošnem gledano,Ugotovili smo, da so vsi učenci napredovali, saj so njihovi rezultati končnega merjenja višji kot rezultati začetnega.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: motnja v duševnem razvoju, gibalne aktivnosti, Specialna olimpiada, MATP
    Število strani: 81
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tjaša FilipčičMentor
    asist. Jerneja TerčonSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10342985)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2650
    Datum vnosa: 10 Dec 2014 14:07
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 14:09
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2650

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa