[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli

Iztok Devetak in Mira Metljak in Nika Golob in Gregor Torkar in Tomaž Petek (2014) Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli. Znanstvena monografija. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (2875Kb)

    Povzetek

    Znanstvena monografija podaja oris poteka in izsledkov projekta PROFILES, ki ga je v letih 2010–2014 finančno podprla Evropska komisija. Projekt je namenjen spodbujanju zanimanja učencev za naravoslovje v osnovni in srednji šoli, saj Evropska komisija ugotavlja, da je zanimanje mladih za naravoslovje nezadovoljivo in da je raven naravoslovne pismenosti nizka.

    Tip vnosa: Monografija (Znanstvena monografija)
    Ključne besede: inovativno poučevanje, učitelji, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, pismenost, osnovnošolski pouk, srednješolski pouk
    Število strani: 108
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=276248576&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za pedagogiko
    Oddelek za predšolsko vzgojo
    ID vnosa: 2603
    Datum vnosa: 17 Nov 2014 11:59
    Zadnja sprememba: 17 Nov 2014 11:59
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2603

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa