[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Medpredmetno povezovanje s plesom pri športni vzgoji v 1. razredu osnovne šole

Jana Rus (2011) Medpredmetno povezovanje s plesom pri športni vzgoji v 1. razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2042Kb)

    Povzetek

    Medpredmetno povezovanje predstavlja celosten didaktični pristop – pomeni horizontalno in vertikalno povezovanje znanj, vsebin in učnih spretnosti. Učitelj poskuša določeno vsebino ali problem podati ali obravnavati čim bolj celostno, tako da isti problem poskuša osvetliti z različnih vidikov. Pri tem lahko uporablja različne učne metode in oblike dela. Ena od teh organizacijskih oblik je projektno učno delo. Za projektno učno delo je značilno, da presega okvire klasičnega pouka, saj se ne omejuje niti vsebinsko niti organizacijsko, pa tudi ne časovno in prostorsko na pogoje, v katerih je organiziran šolski pouk. Združuje elemente direktnega učiteljevega vodenja učnega procesa in elemente samostojnega dela učencev. Glavna cilja diplomskega dela sta bila priprava projektnega tedna ter raziskava, kako in koliko uporaba medpredmetnega povezovanja pri pouku vpliva na osvojeno znanje učencev. V raziskavi sta sodelovala 1. a in 1. b razred OŠ dr. Franceta Prešerna Ribnica; 1. a razred je sodeloval v projektnem tednu, 1. b pa je imel klasičen pouk. Rezultate o osvojenem znanju, ki sem jih pridobila s pomočjo risb obeh razredov, sem analizirala z opazovanjem. Rešene vprašalnike, ki jih je reševala le eksperimentalna skupina (1. a razred), sem analizirala s pomočjo grafov. Rezultati so pokazali, da so učenci, ki so sodelovali v projektnem tednu z medpredmetnim povezovanjem, osvojili drugačno in bolj poglobljeno znanje o narodih, kontrolna skupina pa je znanje prikazala površinsko in splošno. Moja raziskava je potrdila dejstvo, da deklice raje sodelujejo pri plesnih dejavnostih kot dečki, kar sem tudi predvidela. Ovrgla pa je mojo hipotezo, da imajo učenci večji interes za sodelovanje pri učenju koreografij s posnemanjem, kot pa za lastno ustvarjanje.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: medpredmetno povezovanje, projektni teden, športna vzgoja, ples, celostni razvoj otroka
    Število strani: 110
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8915273)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 259
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 18:36
    Zadnja sprememba: 04 Okt 2011 18:36
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/259

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa