[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spoznavanje materialov v prvem starostnem obdobju in igra z njimi

Suzana Gorenc (2014) Spoznavanje materialov v prvem starostnem obdobju in igra z njimi. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2639Kb)

    Povzetek

    Diplomsko naloga predstavlja spoznavanje materialov v prvem starostnem obdobju in igro z njimi. Namen diplomske naloge je, da otroci sami preko projekta spoznajo različne materiale, z njimi manipulirajo in jih uporabijo za igro. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavila, zakaj in kako je tehnika pomembna v tem obdobju, razvoj otroka med 2. in 3. letom starosti, kaj je aktivno učenje in kako poteka, kaj je igra, katere vrste iger poznamo in kako potekajo ter s katerimi materiali so se otroci seznanili in jih uporabili za igro. V empiričnem delu je predstavljeno projektno delo, ki sem ga izvajala v skupini. Za raziskovalni instrument sem uporabila 14 otrok starosti 2–3 let iz novomeškega vrtca Pedenjped, Enote Škratek. Za bolj nazoren prikaz je priloženo tudi slikovno gradivo. Otrokom prve starostne skupine sem ponudila materiale, kot so papir, les in tekstil. Želela sem ugotoviti, kako otroci raziskujejo, manipulirajo in s tem pridobivajo nove izkušnje, spoznanja. Ugotovila sem, da poznajo materiale, le da jih drugače imenujejo, in sicer po namenu uporabe (nekatere). Ponudila sem jim veliko časa za spoznavanje materialov in manipulacijo z njimi. Otroci so bili zelo radovedni, vztrajni in iznajdljivi. Materiale so uporabili na načine, na katere nisem pomislila, ko sem se pripravljala na dejavnost. Na začetku ni bilo skupinske igre, vendar se je razvila skozi projekt. Močno je bila prisotna tudi simbolna igra. Otroci so razvijali socialni čut, saj so si pomagali in se spodbujali pri igri. Med pisanjem diplomske naloge in med izvajanjem projekta sem ugotovila, da otroci ne potrebujejo toliko igrač, kot jih imamo v vrtcu, ampak so dovolj tudi odpadni materiali, saj jih spodbujajo k ustvarjalnosti in interakciji. Otroci morajo imeti čim več možnosti za igro z različnimi materiali, saj bodo z njimi in z lastnim prizadevanjem prišli do rešitve in si širili obzorje znanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: tehnika, predšolski otrok, aktivno učenje, igra, materiali
    Število strani: 56
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    pred. Matjaž JaklinMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10270281)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2585
    Datum vnosa: 24 Okt 2014 12:55
    Zadnja sprememba: 24 Okt 2014 12:55
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2585

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa