[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ocenjevanje športne vzgoje

Ana Kosmač (2011) Ocenjevanje športne vzgoje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (547Kb)

    Povzetek

    Bistvo naše raziskave je temeljilo na tem, da ugotovimo, kakšno ocenjevanje športne vzgoje zagovarjajo učitelji oz. učiteljice razrednega pouka. V raziskavo je bilo vključenih 153 učiteljev razrednega pouka iz različnih osnovnih šol po Sloveniji. Vprašalnik, ki so ga reševali, je vseboval naslednje spremenljivke: podatki o učitelju (šola, na kateri poučuje; razred, ki ga poučuje; starost; delovna doba; dosežen naziv), ustrezen način poučevanja, strinjanje oz. nestrinjanje s posamezno vrsto ocenjevanja, prednosti oziroma slabosti posameznega načina ocenjevanja ter težave pri ocenjevanju. Odgovore na vprašanja, ki smo jih pridobili s pomočjo vprašalnika, smo najprej razvrstili v posamezne kategorije in jih kasneje še kvalitativno in kvantitativno obdelali. Izračunali smo tudi frekvence posameznih odgovorov in njihovo izraženost v odstotkih. Podatke smo nato tudi grafično prikazali in dobljene rezultate na koncu še interpretirali. Rezultati, ki smo jih pridobili z raziskavo, so pokazali naslednje: - večina učiteljev (78,70 %) športno vzgojo poučujejo sami, - učitelji zagovarjajo opisno ocenjevanje v prvi triadi ter številčno ocenjevanje v drugi triadi, - večina učiteljev (65,00 %) za ocenjevanje porabi veliko časa. Poleg tega so navedli tudi mnogo prednosti in slabosti posameznega ocenjevanja, težave, s katerimi se srečujejo pri opisnem ocenjevanju in predloge za izboljšanje opisne ocene.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: športna vzgoja, ocenjevanje, prvo in drugo triletje
    Število strani: 87
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8911945)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 258
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 18:35
    Zadnja sprememba: 17 Okt 2011 19:23
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/258

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa