[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Predstave bodočih učiteljev predmeta matematika v OŠ o neformalnem formativnem preverjanju znanja

Adrijana Mastnak (2014) Predstave bodočih učiteljev predmeta matematika v OŠ o neformalnem formativnem preverjanju znanja. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu magistrskega dela je tako predstavljeno razumevanje pojmov, povezanih s preverjanjem znanja in njegovim namenom, konceptualiziranje pojma neformalnega formativnega preverjanja znanja, načini neformalnega preverjanja znanja in pregled raziskav o razumevanju ter izvajanju preverjanja (predvsem neformalnega) znanja s strani učiteljev. V empiričnem delu nas je zanimalo, kakšne predstave o neformalnem preverjanju znanja imajo bodoči učitelji predmeta matematika ter ali so razlike v njihovih predstavah glede na študijski program (matematika, razredni pouk) in letnik študija (2. in 4. letnik). Na osnovi ugotovitev raziskave smo predagali, da bi pri študentih matematike med študijskim procesom bilo potrebno nekoliko bolj sistematično obravnavati posamezne načine neformalnega ugotavljanja znanja, predvsem tudi primernost uporabe posameznih načinov v povezavi z različnimi dejavniki (npr. obravnavana snov, značilnosti učencev) ter evalviranje teh načinov z vidika subjektivnosti. Pri študentih razrednega pouka smo zaznali nekoliko večjo pomajkljivost v predstavah o neformalnem ugotavljanju znanja, zato predlagamo, da se med študijskim procesom, da spoznavanju tega področja več poudarka, predvsem spoznavanju posameznih načinov ugotavljanja znanja za čim bolj kakovostno poučevanje. Hkrati pa pri njih tudi nekoliko bolj ozavestimo pomen teh načinov ugotavljanja znanja za učinkovito vodenje pouka.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: ugotavljanje matematičnega znanja, formativno preverjanje znanja, neformalno preverjanje znanja, razgovor, opazovanje, reševanje matematičnih nalog
    Število strani: 228
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10264393)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2574
    Datum vnosa: 21 Okt 2014 11:13
    Zadnja sprememba: 21 Okt 2014 11:13
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2574

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa