[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje

Saša Glažar in Iztok Devetak in Mojca Čepič in Katarina Susman in Mojca Pečar (2014) Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje. Priročnik. Zavod RS za šolstvo , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (9Mb)

    Povzetek

    Aktivni pouk oziroma aktivne metode poučevanja od učitelja zahtevajo veliko časa za pri- pravo, zelo hitro pa se učitelju lahko zgodi, da dobi občutek, da je vložil dosti več truda, kot je končno znanje oziroma rezultat učencev. Nekateri učitelji zaradi tega tudi hitro obupajo in se vračajo k tradicionalnem načinu poučevanja. Zato je v priročniku zbranih kup napotkov, ki lahko učitelju pomagajo pri načrtovanju pouka, kjer so v ospredju učenci in je on v vlogi usmerjevalca, moderatorja učne ure ipd. Med prispevki boste našli konkretne napotke in pri- poročila za načrtovanje pouka, ki temelji na raziskovalnem pristopu, ki vključuje eksperimen- talno ali terensko delo. Gre za pristope, metode in oblike dela, ki jih v večini uporabljamo le naravoslovci zato, da pri učencih razvijamo določene naravoslovne spretnosti in veščine (kot so npr. sistematično opazovanje, primerjanje, razvrščanje, izvajanje eksperimentalnih tehnik, načrtovanje in izvajanje raziskav itd.), zato je njihovo sistematično vključevanje v pouk še toliko pomembnejše. Med aktivni pouk štejemo tudi druge oblike in metode dela ter pristope, ki učencem omogočajo, da z lastnim delovanjem razvijajo še druge spretnosti in veščine ter splošne cilje in kompetence, ki so zapisane v UN. Tako smo v priročniku zbrali napotke in primere za uporabo različnih didaktičnih iger pri pouku in opisali najprimernejše bralne učne strategije, ki omogočajo učencem lažje razumevanje prebranega.

    Tip vnosa: Monografija (Priročnik)
    Ključne besede: naravoslovna vzgoja in izobraževanje, aktivne metode, didaktična priporočila, IKT, znanje, vrednotenje, učne prakse, elektronske knjige
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.zrss.si/pdf/pos-pouka-os-naravoslovje.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss5.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=275756288&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    Oddelek za fiziko in tehniko > Katedra za fiziko in didaktiko fizike
    Oddelek za razredni pouk > Katedra za naravoslovje in didaktiko naravoslovja
    ID vnosa: 2569
    Datum vnosa: 21 Okt 2014 09:57
    Zadnja sprememba: 21 Okt 2014 09:57
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2569

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa