[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo

Aleksandra Bohinc (2014) Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2098Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu z naslovom Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo sem se v teoretičnem delu posvetila matematičnim ciljem Kurikuluma za vrtce, vlogi vzgojitelja in spodbudnemu učnemu okolju v vrtcu ter skušala prikazati, katere matematične vsebine naj bi usvojili predšolski otroci pred vstopom v osnovno šolo. S cilji za matematiko 1. razreda pa sem skušala prikazati nadgradnjo kurikularnih ciljev. Nekaj besed sem posvetila tudi predstavitvi Piagetovi kognitivno-razvojni teoriji ter v zadnjem poglavju teoretičnega dela podrobno predstavila matematične vsebine na ravni zgodnjega matematičnega učenja. V empiričnem delu sem ugotavljala matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo. Raziskavo sem izvedla v Vrtcu Tržič, na osnovi analiziranja rezultatov matematičnih nalog, ki jih je rešilo 40 otrok. Predvsem me je zanimalo, ali so otroci v teh letih obiskovanja vrtca dobili matematična znanja, ki so opredeljena v Kurikulumu za vrtce, ter katera od področij matematike so jim najbližja. Pozornost sem posvetila tudi vplivu spola na uspešnost reševanja matematičnih nalog ter morebitni vpliv šoloobveznega sorojenca, ki ga ima oz. nima proučevani vzorec otrok.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: matematika v Kurikulumu za vrtce, matematično znanje predšolskih otrok, matematika v 1. razredu OŠ
    Število strani: 67
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10258761)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2560
    Datum vnosa: 17 Okt 2014 16:42
    Zadnja sprememba: 17 Okt 2014 16:42
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2560

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa