[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomen pravljic za moralni razvoj predšolskih otrok

Simona Novak (2011) Pomen pravljic za moralni razvoj predšolskih otrok. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (981Kb)

    Povzetek

    V vrtcu se vzgojitelji vsakodnevno srečujemo s pravljico, saj je le-ta ena izmed najbolj priljubljenih zvrsti literature med predšolskimi otroki. V teoretičnem delu je predstavljeno vzgojiteljevo delo vrtcu, teorija moralnega razsojanja, kot jo je oblikoval Lawrence Kohlberg, temeljne značilnosti pravljice, kako pravljico uporabljati in kako lahko prek vzgoje vplivamo na otrokov moralni razvoj. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati, s kakšnim namenom vzgojitelji predšolskih otrok uporabljajo pravljice, katere so najbolj pomembne vzgojne vrednosti pravljice in seznam pravljic, katere, po mnenju vzgojiteljev, otroku nudijo največ z vidika moralnega vzgajanja. Predstavljeni so rezultati vprašalnika in njihova interpretacija.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: pravljica, moralni razvoj, Lawrence Kohlberg, kurikulum, ilustracije
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8908361)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 256
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 18:34
    Zadnja sprememba: 04 Okt 2011 18:34
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/256

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa