[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pojmovna primerjava nalog TIMSS in učnih načrtov

Ester Palinkaš (2011) Pojmovna primerjava nalog TIMSS in učnih načrtov. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2694Kb)

    Povzetek

    Uspešen izobraževalni sistem predstavlja enega izmed elementov nacionalnega družbenega in ekonomskega razvoja. Stopnjo razvoja posamezne države lahko določimo tudi s primerljivostjo razvojnih kazalnikov na področju izobraževanja z drugimi državami. Mednarodna raziskava TIMSS omogoča državam udeleženkam, da z enakimi preizkusi znanja v enakih pogojih ugotovijo raven znanja svojih učencev. Naloge v preizkusih znanja zajemajo snov, ki je bolj ali manj zajeta v učnih načrtih vseh sodelujočih držav. Na dosežke, ki jih merimo z raziskavo, vpliva mnogo dejavnikov. Pomemben dejavnik je vsebinska in pojmovna usklajenost učnih načrtov sodelujočih držav. V preizkusu znanja so zajete naravoslovne vsebine in cilji, za katere večina držav meni, da so pomembni za določanje doseženega znanja otrok. Dobljeni rezultati vplivajo na usmerjanje izobraževalne politike v posameznih državah.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: znanje, pojmi, učni načrt, naravoslovje
    Število strani: 96
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Saša GlažarMentor
    Matej UrbančičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8910153)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 254
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 16:13
    Zadnja sprememba: 12 Okt 2011 11:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/254

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa