[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Poučevanje angleščine v osnovni šoli – primerjava med Slovenijo in Indijo

Katarina Kilibarda (2014) Poučevanje angleščine v osnovni šoli – primerjava med Slovenijo in Indijo. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1743Kb)

    Povzetek

    Globalizacija spodbuja ljudi po vsem svetu k učenju tujih jezikov, katerih znanje danes predstavlja vrednoto in pomembno kompetenco v mednarodnem udejstvovanju na različnih področjih. V tem procesu aktivno sodelujejo osnovne šole z umeščanjem angleščine v učne načrte na zgodnejšo stopnjo poučevanja. Trend zahteva za to področje kvalificirane učitelje, ki pa jih je v tako kratkem času težko usposobiti. V diplomski nalogi sem primerjala šolska sistema, pomen angleščine in izobraževanje ter usposabljanje učiteljev angleščine med Slovenijo, državo razvitega sveta in Indijo, državo v razvoju. Predstavljeni so rezultati raziskave, narejene med učitelji angleščine na osnovnih šolah v Sloveniji in Indiji. Z analizo anketnih vprašalnikov so bile ugotovljene razlike pri upoštevanju zakonodaje o zaposlovanju učiteljev angleščine v osnovni šoli v Indiji in Sloveniji, pri motivaciji slovenskih in indijskih učiteljev angleščine za svoj poklic, pri obsegu in izvajanju dejavnosti pri pouku angleščine v Indiji in Sloveniji, pri idejah indijskih in slovenskih učiteljev o izboljšanju pouka angleščine ter ugotovljene so bile razlike glede pomembnosti jezikovnih zmožnosti pri poučevanju angleščine.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: poučevanje angleščine, indijski šolski sistem, slovenski šolski sistem, učitelj angleščine, izobrazba učitelja angleščine
    Število strani: 98
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Karmen PižornMentor
    asist. dr. Mateja Dagarin FojkarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10243913)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2530
    Datum vnosa: 14 Okt 2014 11:44
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:21
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2530

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa