[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovalno učenje pri spoznavanju okolja v 2. razredu

Marija Urbas (2011) Sodelovalno učenje pri spoznavanju okolja v 2. razredu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1443Kb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu diplomskega dela z naslovom Sodelovalne oblike učenja pri spoznavanju okolja v 2. razredu so predstavljene oblike sodelovalnega učenja. Izpostavljene so oblike sodelovalnega učenja, ki jih lahko izvajamo z učenci prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja pri družboslovnih temah, in načela, ki jih je potrebno upoštevati pri oblikovanju skupin za izvajanje sodelovalnih oblik učenja. Natančno so opisane taksonomije, ki so v pomoč učitelju pri oblikovanju vprašanj in nalog za sodelovalno učenje. Pripravila in izvedla sem sedem učnih ur z različnimi oblikami sodelovalnega učenja. Glede na učne sposobnosti učencev in glede na socialno sliko razreda sem oblikovala sem heterogene skupine. Uporabila sem naslednje oblike sodelovalnega učenja: enostavna sestavljanka, skupinska diskusija, preprosti projekti, delo v parih, okrogla miza in intervju v treh stopnjah. Potek posamezne učne ure je s pomočjo učnih priprav opisan in analiziran v sklopu empiričnega dela. V analizi so strnjena opažanja za vsakega učenca posebej in za celo skupino. Beležila sem njihovo sodelovanje v skupini, upoštevanje mnenj drugih, dajanje in sprejemanje pomoči, spodbujanje sošolcev pri delu in njihovo počutje med delom. Obenem sem se poglobila tudi v svoje delo. Pozorna sem bila na to, kako vodim otroke med njihovim delom, kako oblikujem skupine in kaj bi lahko naslednjič izboljšala.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: sodelovalno učenje, procesna znanja, sodelovalne veščine, učna priprava
    Število strani: 67
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Maja UmekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8921161)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 252
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 15:27
    Zadnja sprememba: 04 Okt 2011 15:27
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/252

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa