[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učenje v naravi z uporabo tabličnih računalnikov

Brigita Klemen in Alenka Žerovnik (2014) Učenje v naravi z uporabo tabličnih računalnikov. V: Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT - SIRikt 2014, 28 May - 30 May 2014, Kranjska Gora.

[img]
Predogled
PDF
Download (38Kb)

    Povzetek

    Sodobni didaktični pristopi omogočajo, da pri poučevanju uporabljamo raznolike oblike učenja in poučevanja. Učitelji si želimo, da bi bilo poučevanje tesno povezano z življenjem, naloge in problemi zastavljeni problemsko in načrtovani tako, da bi učenci dobili znanja, sposobnosti in veščine za življenje. Pri povezovanju učenja z življenjskimi primeri učitelji pogosto naletimo na težave zagotavljanja ustreznih pripomočkov. Naš cilj je povezati dve različni skupini učencev in povečati prenos znanja med njima, pri čemer poučevanje poteka deloma v razredu, deloma na terenu. Aktivnosti v razredu so namenjene spoznavanju učencev različnih skupin. Potekajo v obliki različnih socialnih iger, ki so prilagojene starosti in potrebam otrok. Ko se socialna interakcija med vključenimi učenci okrepi, učitelj vpelje terensko učenje. Pri tem si pomaga s tabličnimi računalniki. Le-ti služijo kot učinkovit pripomoček, ki učencem omogoča, da prek zaslona spremljajo interaktiven zemljevid poti in v naravi iščejo ustrezne označbe. Na označenih mestih rešijo naloge, ki so povezane z dogajanjem v naravi. Ker naloge oddajo direktno prek spleta, lahko učitelj spremlja rezultate učencev in jim priskrbi takojšnjo povratno informacijo. Učenje je učinkovitejše, za učence bolj motivacijsko, saj učence z namigi in novimi nalogami spodbujamo k nadaljnjemu raziskovanju. Poleg obravnave same snovi, vezane na več predmetnih področij kurikula, krepimo tudi socialno interakcijo med skupinama.

    Tip vnosa: Prispevek na konferenci ali delavnici (Drugo)
    Ključne besede: dejavnosti na prostem, računalnik
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.zrss.si/pdf/Zbornik-SIRIKT2014.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10230601&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za matematiko in računalništvo > Katedra za računalništvo in didaktiko računalništva
    ID vnosa: 2515
    Datum vnosa: 09 Okt 2014 08:58
    Zadnja sprememba: 09 Okt 2014 08:58
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2515

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa