[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Minuta za zdravje v drugem triletju osnovne šole

Vanja Šenica (2014) Minuta za zdravje v drugem triletju osnovne šole. Magistrsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3037Kb)

    Povzetek

    Predmet preučevanja magistrskega dela je minuta za zdravje. Problemi raziskave so: − mnenje učencev o izvedeni minuti za zdravje, − poznavanje minute za zdravje s strani učencev, − obremenjenost in utrujenost učencev med učnim procesom, − vpliv minute za zdravje na učni proces in − razlike med spremenljivkami glede na spol in razred. V raziskavi smo uporabili kvantitativni raziskovalni pristop ter deskriptivno in kavzalno neeksperimetalno metodo pedagoškega raziskovanja. V vzorec smo zajeli učence 2. vzgojno-izobraževalnega obdobja nekaterih dolenjskih osnovnih šol. Spremenljivke anketnega vprašalnika in matematičnega testa smo vnesli v Microsoft Excel. Nato smo podatke obdelali s programom SPSS. Pri tem so bili uporabljeni naslednji statistični postopki: frekvenčna in odstotkovna porazdelitev, χ2-preizkus hipoteze neodvisnosti, Kullbackov 2Ȋ preizkus (kadar pogoja za uporabo χ2-preizkusa hipoteze neodvisnosti nista bila izpolnjena), T-test in enosmerno analizo variance (ANOVA). Rezultati so pokazali, da večina učencev ni deležna gibalnih sprostitev v obliki minute za zdravje, čeprav bi jo, glede na obremenjenost in utrujenost med učnim procesom, potrebovali. Učenci so bili po minuti za zdravje uspešnejši pri reševanju matematičnega testa. Rezultati raziskave kažejo, da bi učitelji morali v učne ure redno vključevati minuto za zdravje, ki bi lahko bila v zagotovljenem programu.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Magistrsko delo)
    Ključne besede: osnovna šola, 2. triletje, učenci, obremenjenost, pomen gibanja, minuta za zdravje, aktivni odmor
    Število strani: 105
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=10234697)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 2503
    Datum vnosa: 15 Okt 2014 11:18
    Zadnja sprememba: 15 Okt 2014 11:18
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2503

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa