[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

O ekološki pismenosti, trajnosti in pomenu aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja

Gregor Torkar (2014) O ekološki pismenosti, trajnosti in pomenu aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja. In: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 153-161. ISBN 978-961-253-155-3

[img] PDF
Download (277Kb)

    Abstract

    Povzetek V prispevku utemeljujem pomen aktivnih (transformativnih) metod učenja in poučevanja za razvoj kompetenc, potrebnih za transformacijo družbe v trajnostno. Podrobneje poudarim pomen ekološke pismenosti in pravilnega razumevanja pojma trajnost. Če želimo otrokom ponuditi možnost obstoja v okolju, jim moramo omogočiti razvoj odnosa do lastnega okolja in aktivno oblikovanje prihodnosti, ki bo imela več smisla in trajnosti, kot ga premore današnji svet. Aktivno učenje in poučevanje omogočata, da učenec s svojo lastno mentalno aktivnostjo razvija spretnosti kritičnega mišljenja in išče ustvarjalne rešitve. Tako učenci lažje sprejemajo in celoviteje razumejo kontekst, v katerem živimo, in aktivno iščejo rešitve na kompleksne izzive današnjega časa.

    Item Type: Monograph Section
    Keywords: aktivne metode, transformativno učenje, trajnost, ekološka pismenost, vzgoja in izobraževanje
    Number of Pages: 196
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Posvet/Posvet-PeF_strokovna-monografija.pdfAlternative location
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=274443264&fmt=11&lani=siAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Biology, Chemistry and Home Economics > Chair of Biology and Chemistry
    Item ID: 2501
    Date Deposited: 08 Oct 2014 12:55
    Last Modified: 08 Oct 2014 12:55
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2501

    Actions (login required)

    View Item