[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Analiza 5-dnevnega programa smučanja za otroke druge triade

Eva Osredkar (2011) Analiza 5-dnevnega programa smučanja za otroke druge triade. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1370Kb)

    Povzetek

    Vzgojno-izobraževalni proces, ki poteka v šoli, se v šoli v naravi nadgrajuje in nadaljuje. Gre za pedagoški proces, ki poteka več dni in vsebuje tako vzgojni kot tudi izobraževalni vidik. Temelji na medsebojnem povezovanju vsebinskih in organizacijskih delov v celoto. Tak proces otroku zagotovi osebnostni razvoj na vseh dimenzijah izobraževalnega načrtovanja in prakse. Prihaja do »skritega« učenja in vzgoje, ki nastajata kot stranski produkt organizacije kurikula in šole. Šola v naravi je opredeljena kot posebna vzgojna in izobraževalna oblika, v kateri cel razred ali več razredov odide za nekaj časa v naravno, čim manj urbano okolje zunaj kraja, kjer učenci stalno prebivajo. To je k morju, reki, jezeru, v gozd, gore, zasneženo naravo in podobno. V zimskem času poteka po osnovnih šolah zimska šola v naravi. Da pa lahko učitelj smučanja oziroma športni pedagog dobro poučuje mora poznati celovitost otrokovega razvoja, osnove procesa učenja in poučevanja otrok, pedagoško-didaktične posebnosti poučevanja smučanja otrok, psihološke osnove ter tehnike in metodike smučanja. Tako učenje pa mora potekati v sproščenem vzdušju, preko igre, v veselju in užitkih na snegu, kar pa od učitelja smučanja zahteva, da se znajde v vlogi animatorja in navsezadnje tudi promotorja zimskega turizma nasploh. Zato so v diplomskem delu podrobno opisane tudi tehnike in metodika smučanja. Prav tako pa mora biti učitelj smučanja pozoren na varnost na smučišču in poznati in upoštevati pravila za varnost in s svojim zgledom vzgajati bodoče smučarje. Zato je zaželeno, da ima smučar pri smučanju dobro smučarsko opremo (varnostno čelado, smučarska očala, smučarski kombinezon, rokavice, udobne smučarske čevlje, primerno dolžin palic in smučk). Drugi del diplomskega dela pa vsebuje 5 učnih priprav z analizami za načrtno, postopno, in predvsem uspešno poučevanje smučanja v zimski šoli v naravi oz šoli smučanja. Učne priprave so bile praktično izvedene v okviru šole smučanja v Italiji. Sodelovalo je 11 tečajnikov, starosti od 10 do 12 let. Učne priprave niso pretežko zastavljene in so primerne za izvedbo v 5-dnevni zimski šoli v naravi. Ena učna priprava je lahko osnova za en dan poučevanja smučanja v šoli v naravi.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: šola v naravi, smučanje, smučarska oprema, varnost na smučiščih, učna priprava
    Število strani: 97
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=8907849)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 250
    Datum vnosa: 04 Okt 2011 13:30
    Zadnja sprememba: 04 Okt 2011 13:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/250

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa