[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev: vloga Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti

Polona Gradišek and Mira Metljak and Mojca Juriševič (2014) Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev: vloga Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti. In: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 31-37. ISBN 978-961-253-155-3

[img]
Preview
PDF
Download (177Kb)

    Abstract

    Center za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti (CRSN) je bil kot raziskovalni center Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani ustanovljen v študijskem letu 2010/2011. Namen CRSN je povezovati znanja, izkušnje in ideje raziskovalcev in praktikov s področja nadarjenosti, izvajati različne razvojno-­‐raziskovalne, izobraževalne in svetovalne dejavnosti ter si s svojim delom prizadevati za promocijo nadarjenosti v smislu spodbujanja kakovosti življenja nadarjenih. V okviru mednarodnega leta nadarjenosti in ustvarjalnosti 2013 so bile aktivnosti CRSN usmerjene predvsem v povezovanje teorije in prakse z izmenjavo izkušenj med raziskovalci, učitelji in drugimi strokovnimi delavci na področju vzgoje in izobraževanja. Organizirali smo vrsto posvetov, na katerih smo učiteljem in drugim strokovnim delavcem na področju vzgoje in izobraževanja ponudili teoretične in praktične smernice za kakovostnejše delo z nadarjenimi. Izkušnje so pokazale, da je tovrstno sodelovanje za učitelje in druge strokovne delavce na področju vzgoje in izobraževanja koristno, saj si želijo več praktičnih vsebin, ki bi jim bile v pomoč pri kakovostnem delu z nadarjenimi. Enako pomembno se je to sodelovanje izkazalo za visokošolske učitelje Pedagoške fakultete, ki so svojo pozornost zaradi potreb prakse natančneje usmerili v izobraževanje nadarjenih oziroma spodbujanje potencialov učencev ter v razvijanje prilagojenih didaktičnih pristopov in/ali vsebin.

    Item Type: Monograph Section
    Keywords: spodbujanje nadarjenosti, delo z nadarjenimi, sodelovanje s prakso, izobraževanje učiteljev, CRSN, mednarodno leto nadarjenosti in ustvarjalnosti 2013
    Number of Pages: 196
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Posvet/Posvet-PeF_strokovna-monografija.pdfAlternative location
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10140233&fmt=11&lani=siAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Education Studies > Chair of Pedagogy
    Department of Education Studies > Chair of Psychology
    Item ID: 2497
    Date Deposited: 08 Oct 2014 12:34
    Last Modified: 08 Oct 2014 12:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2497

    Actions (login required)

    View Item