[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Pomoč učencu z razvojno motnjo koordinacije v šoli

Tjaša Filipčič in Jerneja Terčon in Miha Stele (2014) Pomoč učencu z razvojno motnjo koordinacije v šoli. V: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 21-29. ISBN 978-961-253-155-3

[img] PDF
Download (198Kb)

    Povzetek

    Razvojna motnja koordinacije (RMK) je specifična učna težava, zaradi katere ima učenec lahko težave pri številnih predmetih v šoli. Temelji na motnji možganskega delovanja, kar ovira urjenje občutenj dotika, ravnotežja in globinskega občutenja ter s tem moti sposobnost gibalnega načrtovanja. Je skriti primanjkljaj, ki povzroča težave z gibanjem, s koordinacijo, z organizacijo ter s predelovanjem senzornih informacij. Najbolj so težave očitne pri predmetih šport, tehnika, likovna umetnost in matematika (geometrija, priprava grafov in tabel). Težave se kažejo tudi pri drugih predmetih, pri katerih je večji poudarek na zapisovanju, torej pri vseh predmetih. RMK je med specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi prepoznana tudi pod terminom dispraksija. Precej manj pa RMK poznajo vzgojitelji, učitelji razrednega pouka in še posebej učitelji predmeta šport, zato je namen tega prispevka podati osnovne značilnosti te specifične učne težave, predstaviti osnovne strategije pomoči pri pouku, prilagoditve, ki so jih učenci pri pouku lahko deležni, in posebnosti pri predmetu šport. Dotaknemo se tudi sodelovanja s starši teh otrok, saj bo z njihovo pomočjo učencem s to skrito motnjo v šoli lažje in lepše.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: razvojna motnja koordinacije, pomoč v šoli, predmet šport
    Število strani: 196
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Posvet/Posvet-PeF_strokovna-monografija.pdfDrugo nahajališče
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10139721&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za specialno in rehabilitacijsko pedagogiko > Katedra za logopedijo in surdopedagogiko
    ID vnosa: 2496
    Datum vnosa: 08 Okt 2014 12:30
    Zadnja sprememba: 08 Okt 2014 12:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2496

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa