[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Pomoč učencu z razvojno motnjo koordinacije v šoli

Tjaša Filipčič and Jerneja Terčon and Miha Stele (2014) Pomoč učencu z razvojno motnjo koordinacije v šoli. In: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 21-29. ISBN 978-961-253-155-3

[img] PDF
Download (198Kb)

    Abstract

    Razvojna motnja koordinacije (RMK) je specifična učna težava, zaradi katere ima učenec lahko težave pri številnih predmetih v šoli. Temelji na motnji možganskega delovanja, kar ovira urjenje občutenj dotika, ravnotežja in globinskega občutenja ter s tem moti sposobnost gibalnega načrtovanja. Je skriti primanjkljaj, ki povzroča težave z gibanjem, s koordinacijo, z organizacijo ter s predelovanjem senzornih informacij. Najbolj so težave očitne pri predmetih šport, tehnika, likovna umetnost in matematika (geometrija, priprava grafov in tabel). Težave se kažejo tudi pri drugih predmetih, pri katerih je večji poudarek na zapisovanju, torej pri vseh predmetih. RMK je med specialnimi in rehabilitacijskimi pedagogi prepoznana tudi pod terminom dispraksija. Precej manj pa RMK poznajo vzgojitelji, učitelji razrednega pouka in še posebej učitelji predmeta šport, zato je namen tega prispevka podati osnovne značilnosti te specifične učne težave, predstaviti osnovne strategije pomoči pri pouku, prilagoditve, ki so jih učenci pri pouku lahko deležni, in posebnosti pri predmetu šport. Dotaknemo se tudi sodelovanja s starši teh otrok, saj bo z njihovo pomočjo učencem s to skrito motnjo v šoli lažje in lepše.

    Item Type: Monograph Section
    Keywords: razvojna motnja koordinacije, pomoč v šoli, predmet šport
    Number of Pages: 196
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Posvet/Posvet-PeF_strokovna-monografija.pdfAlternative location
    http://cobiss4.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10139721&fmt=11&lani=siAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Special and Rehabilitation Education > Chair of Speech and Language Therapy
    Item ID: 2496
    Date Deposited: 08 Oct 2014 12:30
    Last Modified: 08 Oct 2014 12:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2496

    Actions (login required)

    View Item