[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Podpora in spremljanje vključevanja gibalno oviranih in dolgotrajno bolnih učencev v programe izobraževanja

Nika Jenko in Tanja Babnik (2014) Podpora in spremljanje vključevanja gibalno oviranih in dolgotrajno bolnih učencev v programe izobraževanja. V: Izzivi za osebe s posebnimi potrebami na njihovem prehodu iz šole na trg dela: zbornik povzetkov : XXII. izobraževalni dnevi, Portorož, 8. in 9. april 2014. Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji, Ljubljana, str. 38. ISBN 978-961-90995-4-4

[img] PDF
Download (267Kb)

    Povzetek

    Funkcionalni učinki gibalne oviranosti in kronične bolezni na učenčeve zmožnosti opravljanja vsakodnevnih aktivnosti, šolanja in vključevanja med vrstnike so zelo raznoliki. Otroci z različnimi poškodbami (okvarami) in obolenji osrednjega živčevja ter na drugi strani poškodbami, anomalijami rok in/ali nog ter obolenji perifernega gibalnega aparata od rojstva do 15. leta starosti so vključeni v obravnavo na Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu Soča. V času obravnave za šolarje skrbijo tudi učitelji Bolnišničnih šolskih oddelkov OŠ Ledina. V bolnišnični šoli na oddelku za rehabilitacijo otrok vsako šolsko leto sprejmejo približno 150 učencev in dijakov. Učno delo učenca v bolnišnični šoli poteka po individualiziranem programu, ki ga tim bolnišnične šole pripravi v sodelovanju s strokovnjaki tima za rehabilitacijo otrok, učenčevo matično šolo, starši in učencem.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: specialna pedagogika, gibalno ovirani, pouk po prilagojenem programu
    Število strani: 48
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10054217&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za specialno in rehabilitacijsko pedagogiko > Katedra za logopedijo in surdopedagogiko
    ID vnosa: 2485
    Datum vnosa: 07 Okt 2014 12:26
    Zadnja sprememba: 07 Okt 2014 12:26
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2485

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa