Nika Jenko and Tanja Babnik (2014) Podpora in spremljanje vključevanja gibalno oviranih in dolgotrajno bolnih učencev v programe izobraževanja. In: Izzivi za osebe s posebnimi potrebami na njihovem prehodu iz šole na trg dela: zbornik povzetkov : XXII. izobraževalni dnevi, Portorož, 8. in 9. april 2014. Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji, Ljubljana, p. 38. ISBN 978-961-90995-4-4
![]() | PDF Download (267Kb) |
Abstract
Funkcionalni učinki gibalne oviranosti in kronične bolezni na učenčeve zmožnosti opravljanja vsakodnevnih aktivnosti, šolanja in vključevanja med vrstnike so zelo raznoliki. Otroci z različnimi poškodbami (okvarami) in obolenji osrednjega živčevja ter na drugi strani poškodbami, anomalijami rok in/ali nog ter obolenji perifernega gibalnega aparata od rojstva do 15. leta starosti so vključeni v obravnavo na Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu Soča. V času obravnave za šolarje skrbijo tudi učitelji Bolnišničnih šolskih oddelkov OŠ Ledina. V bolnišnični šoli na oddelku za rehabilitacijo otrok vsako šolsko leto sprejmejo približno 150 učencev in dijakov. Učno delo učenca v bolnišnični šoli poteka po individualiziranem programu, ki ga tim bolnišnične šole pripravi v sodelovanju s strokovnjaki tima za rehabilitacijo otrok, učenčevo matično šolo, starši in učencem.
Item Type: | Monograph Section | ||||
---|---|---|---|---|---|
Keywords: | remedial instruction sciences, motor handicapped, special education | ||||
Number of Pages: | 48 | ||||
Related URLs: |
| ||||
Institution: | University of Ljubljana | ||||
Department: | Faculty of Education | ||||
Divisions: | Department of Special and Rehabilitation Education > Chair of Speech and Language Therapy | ||||
Item ID: | 2485 | ||||
Date Deposited: | 07 Oct 2014 12:26 | ||||
Last Modified: | 07 Oct 2014 12:26 | ||||
URI: | http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2485 |
Actions (login required)
View Item |