[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji

Mojca Lipec Stopar and Nika Jenko (2014) Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji. In: Izzivi za osebe s posebnimi potrebami na njihovem prehodu iz šole na trg dela: zbornik povzetkov : XXII. izobraževalni dnevi, Portorož, 8. in 9. april 2014. Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji, Ljubljana, p. 37. ISBN 978-961-90995-4-4

[img] PDF
Download (266Kb)

    Abstract

    V pričujočem prispevku se ukvarjamo z vprašanjem bralne pismenosti učencev, ki zaključijo prilagojen vzgojno-izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom. Učenci oz. dijaki z intelektualnimi primanjkljaji, vključeni v ta program, predstavljajo heterogeno populacijo, zato smo za preučevanje izbrali le tiste, ki šolanje nadaljujejo v programih nižjega poklicnega izobraževanja.

    Item Type: Monograph Section
    Keywords: remedial instruction sciences, reading, literacy
    Number of Pages: 48
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10053961&fmt=11&lani=siAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Special and Rehabilitation Education > Chair of Speech and Language Therapy
    Item ID: 2484
    Date Deposited: 07 Oct 2014 12:20
    Last Modified: 07 Oct 2014 12:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2484

    Actions (login required)

    View Item