[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji

Mojca Lipec Stopar in Nika Jenko (2014) Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji. V: Izzivi za osebe s posebnimi potrebami na njihovem prehodu iz šole na trg dela: zbornik povzetkov : XXII. izobraževalni dnevi, Portorož, 8. in 9. april 2014. Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji, Ljubljana, str. 37. ISBN 978-961-90995-4-4

[img] PDF
Download (266Kb)

    Povzetek

    V pričujočem prispevku se ukvarjamo z vprašanjem bralne pismenosti učencev, ki zaključijo prilagojen vzgojno-izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom. Učenci oz. dijaki z intelektualnimi primanjkljaji, vključeni v ta program, predstavljajo heterogeno populacijo, zato smo za preučevanje izbrali le tiste, ki šolanje nadaljujejo v programih nižjega poklicnega izobraževanja.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: specialna pedagogika, branje, pismenost
    Število strani: 48
    Povezani naslovi URL:
    URLTip URL
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10053961&fmt=11&lani=siDrugo nahajališče
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za specialno in rehabilitacijsko pedagogiko > Katedra za logopedijo in surdopedagogiko
    ID vnosa: 2484
    Datum vnosa: 07 Okt 2014 12:20
    Zadnja sprememba: 07 Okt 2014 12:20
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2484

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa