[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Učinki učiteljeve pisne povratne korektivne informacije pri razvijanju pisne zmožnosti v tujem jeziku

Karmen Pižorn (2014) Učinki učiteljeve pisne povratne korektivne informacije pri razvijanju pisne zmožnosti v tujem jeziku. In: Razvijanje in vrednotenje znanja v gimnazijski praksi. Angleščina. Zavod RS za šolstvo, Ljubljana, pp. 65-81. ISBN 978-961-03-0216-2

[img]
Preview
PDF
Download (8Mb)

    Abstract

    Raziskave kažejo, da je način dajanja pisne povratne korektivne informacije (PPKI) pri razvijanju pisne spretnosti ključnega pomena (Walker, 2009), čeprav je v učnem procesu tozadevna tematika nemalokrat spregledana. Raziskovalci hkrati opozarjajo, da je na razpolago veliko premalo kakovostnih študij, da bi lahko z gotovostjo trdili, kako naj učitelji podajajo PPKI, kljub temu pa nam rezultati raziskav zadnjih let le nakazujejo, v kateri smeri bo učitelj bolj oz. manj uspešen, kdaj se bodo napake relativno kmalu ponovile, kdaj pa bo učenje postopoma prešlo v usvajanje tujejezikovnega znanja. V članku avtorica najprej kritično predstavi pregled teorij napak in dajanja PPKI pri poučevanju tujih jezikov, ki so se uveljavile skozi zgodovino učenja in poučevanja tujih jezikov. Opiše in s primeri ilustrira posamezne vrste ter predstavi njihove prednosti in slabosti. Nadaljuje z diskusijo o učinkih, ki jih ima lahko učiteljeva povratna informacija na izboljšanje/neizboljšanje pisne zmožnosti v tujem jeziku glede na rezultate dosedanjih raziskav. V sklepu razvije nov, kompleksnejši, a hkrati učinkovitejši model podajanja učiteljeve povratne informacije v procesu razvijanja pisne zmožnosti v tujem jeziku. Predlagani model temelji na procesnem razvijanju pisne zmožnosti, ki lahko daje s sprotnim, kontinuiranim in procesnim podajanjem povratne informacije boljše in hitrejše rezultate.

    Item Type: Monograph Section
    Keywords: pisna povratna korektivna informacija, razvijanje pisne zmožnosti, v tujem jeziku, procesno pisanje
    Number of Pages: 168
    Related URLs:
    URLURL Type
    http://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/Izzivi%20razvijanja%20in%20vrednotenja%20znanja%20v%20gimnazijski%20praksi%20ANGLE%C5%A0%C4%8CINA/Alternative location
    http://cobiss6.izum.si/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=50126&rid=10042953&fmt=11&lani=siAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Education Studies > Chair of Pedagogy
    Item ID: 2482
    Date Deposited: 07 Oct 2014 11:52
    Last Modified: 07 Oct 2014 11:52
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2482

    Actions (login required)

    View Item